۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

معاون دانشگاه آزاد تهران غرب:

اعلام آمادگی ۶۰ شرکت صنعتی برای جذب دانشجویان دانشگاه آزاد

اعلام آمادگی ۶۰ شرکت صنعتی برای جذب دانشجویان دانشگاه آزاد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: بیش از ۶۰ شرکت برای جذب دانشجویان متقاضی طرح پویش(ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت) اعلام آمادگی کرده اند.

احسان شکوری در حاشیه رویداد صدرا در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ارتباط بین دانشگاه و صنعت به دغدغه دهه اخیر دانشگاه های کشور تبدیل شده و همواره مسئولان حوزه آموزش عالی سعی داشته اند تا با اعمال ایده های مختلف بر چالش بیکاری و کاستی های مهارتی فارغ التحصیلان فائق آیند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی سعی داشته برای ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت با راه اندازی طرح پویش که بستر حضور دانشجویان در صنعت و فعالیت در محیط کار واقعی را فراهم می کند، نقش موثری در این مسیر ایفا کند.

معاون پژوهش و فناوری واحد تهران غرب اظهار کرد: تعامل و هم افزایی دانشگاه و صنعت، می تواند پتانسیل علمی و نظری را به ثمرات بالفعل تبدیل می کند. رویداد صدرا پیوند بین دانشجو، صنعت و ایجاد اشتغال است.

شکوری بیان کرد: اولین رویداد صدرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ درمحل مجتمع پیامبر اعظم (ص) با حضور ده ها شرکت و همکاری ۵۰ طرح پویشی برگزار شد.

وی گفت:دومین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی در تاریخ شنبه ۵ لغایت یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در حال برگزاری است. در این رویداد نیز ده ها شرکت حضور دارند و بیش از ۶۰ شرکت برای جذب دانشجویان متقاضی طرح پویش اعلام آمادگی کرده اند.

کد خبر 6119170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فارغ التحصیل تهران غرب IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      1 0
      ممنون میشیم نام این 60 شرکت صنعتی را اعلام کنید تا بعد چندسال فارغ التحصیلی و بیکاری ، استخدام بشیم .
      • ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
        0 0
        کدوم استخدام ؟ خیر الکی و فیک است . یک چیزی گفته برای شو !