۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳

امام جمعه مشگین شهر:

آیت الله رییسی مدیر لایق و تراز اول انقلاب بود

آیت الله رییسی مدیر لایق و تراز اول انقلاب بود

قصابه_ امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: آیت الله رئیسی مدیر لایق تراز انقلاب اسلامی بود که خدمت به مردم را برای خود شان و اعتبار می دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر یکشنبه در مراسم تکریم شهید جمهور و شهدای خدمت که در شهر قصابه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت تشییع و بدرقه کم نظیر شهدا توسط مردم قدرشناس ایران را برگرفته از منش و سیره رفتاری و مردم داری آیت الله رییسی در قید حیاتش عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی با کسب عزت، ایمان، تقوا، ولایت مداری و شهادت طلبی توانست مدیر تراز اول انقلاب اسلامی شود.

امام جمعه مشگین شهر ویژگی های اخلاقی شهید رییسی را یادآور شد و بیان کرد: مردمی بودن، پرهیز از فساد و فریبکاری، شجاعت و دشمن‌شناسی، مدیریت مبتنی بر اخلاق و معنویت، مدیریت مبتنی بر عقلانیت و کارآمدی و پایبندی به ارزش های انقلاب از جمله ویژگی‌هایی است که طی سه سال ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه مجریه در وجود ایشان نمایان بود.

باوقار یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشت و افزود: استاندار آذربایجان شرقی در طول دوره کوتاه خدمت با کارهای ارزنده ای که انجام داد در دل مردم برای خود جا باز کرد و محبوب مردم شد.

وی آیت الله آل هاشم را روحانی انقلابی و مردمی تبریز و از مسئول تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: در میان شهدای خدمت شهید امیرعبداللهیان به واسطه اقداماتی که در راستای حمایت از مردم غزه و محور مقاومت انجام داده بود اجر معنوی شهادت برایش رقم خورد و نیز تک تک شهدای خدمت همگی شخصیت های خود ساخته ای بودند که با شهادت به اوج عظیم دست یافته اند.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در ۸ تیر تصریح کرد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری کسی را انتخاب کنند که راه و منش ایت الله رییسی را در خدمت به مردم ادامه دهد.

کد خبر 6119389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha