۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

شاهی:

۴ کشتارگاه متخلف ۵۳۰ میلیارد ریال جریمه شدند

۴ کشتارگاه متخلف ۵۳۰ میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از جریمه ۵۳۰ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریالی چهار کشتارگاه متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۵۷ هزار و ۱۳۲ کیلوگرم مرغ به ارزش ۳۱ میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی هرسین رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز، متهم را به پرداخت ۳۱۹ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان ارزش تخلف محکوم کرد.

شاهی گفت: همچنین شعبه به پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۹۲۸ کیلوگرم مرغ به ارزش پنج میلیارد و ۲۲۹ میلیون ریال رسیدگی و با توجه به حاضر نشدن متهم در تاریخ مقرر، اتهام انتسابی را محرز و متصدی مرغداری را به پرداخت ۱۱۱ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه همچنین پیرامون پرونده عرضه خارج از شبکه ۱۴ هزار و ۴۱۸ کیلوگرم مرغ زنده، گفت: پرونده این تخلف با ارزش هشت میلیارد و ۷۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی هرسین رسیدگی و متخلف به پرداخت ۸۰ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم شد.

به گفته شاهی، پرونده عرضه خارج از شبکه سه هزار و ۳۵۰ کیلوگرم مرغ به ارزش یک میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی هرسین رسیدگی و شعبه با توجه به مدارک موجود متصدی مرغداری را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر میزان تخلف جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: متخلفان در مجموع به پرداخت ۵۳۰ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گفته شاهی، با گزارش جهاد کشاورزی شهرستان هرسین پیرامون عرضه خارج از شبکه مرغ در چهار مرغداری پرونده تخلف این واحدها تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 6119492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha