۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات خبر داد؛

راه‌اندازی استخر محلات تا ابتدای تیرماه

راه‌اندازی استخر محلات تا ابتدای تیرماه

محلات- سرپرست فرمانداری شهرستان محلات گفت: استخر اداره ورزش و جوانان این شهرستان، پس از سال‌ها تعطیلی تا ابتدای تیرماه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترکیان ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان محلات با اشاره به ضرورت خدمتگزاری به مردم در میدان عمل، اظهار کرد: برگزاری نشست‌ها و مذاکرات متعدد مسؤولان دستگاه‌های اجرایی باید موجب کاهش آلام و مشکلات مردم شود.

وی با اشاره به تغییر مدیریت حوزه ورزش شهرستان، ادامه داد: تلاش شد تا مشکلات ساختاری از جمله موتورخانه استخر زیرمجموعه اداره ورزش و جوانان که چندین سال به دلایل مختلف تعطیل بود، برطرف شده و در ابتدای تیرماه آماده بهره‌برداری باشد.

وی با اشاره به وقفه در احداث مجتمع ۳۲ واحدی مددجویان بهزیستی شهرستان محلات، افزود: تعدادی از واحدهای این مجموعه با همت خیرین و اداره بهزیستی شهرستان در حال تکمیل است.

ترکیان گفت: همچنین مشکلات واگذاری واحدهای باقی مانده در حال مرتفع شدن است و عملیات اجرایی احداث آنها از ماه آینده با تلاش بهزیستی و خیرین کلید می‌خورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان محلات با اشاره به مشکلات حوزه راه‌های محلات، تصریح کرد: در حوزه جاده زیرآب سال‌ها است که مشکلاتی وجود دارد و تعهدات به پیمانکار این جاده کمتر از میزان لازم محقق شده اما در مجموعه شهرستان مساعدت‌هایی در زمینه معدن شن و ماسه و کارخانه آسفالت انجام شده تا مشکلات پیمانکار کاهش پیدا کند.

ترکیان افزود: امیدواریم با تزریق منابع مالی، عملیات اجرایی سرعت گرفته تا صدمات وارد شده به مردم کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به هزینه بیش از ۱۵ میلیارد تومانی تملکات سه راهی محمدآباد، گفت: در ارتباط با سه راهی محمدآباد شهرستان، اقدامات و مذاکراتی انجام شده و در صورت انجام توافقات اولیه با مالکین عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای زیرساخت‌های آبگرم محلات و نظام‌مند شدن این مجموعه، اظهار کرد: مقدمات احداث مرکز درمانی در آبگرم انجام شده و بازنگری طرح هادی و ارتقای زیرساخت‌های گردشگری آن نیز در دستور کار قرار دارد تا از ظرفیت‌های ارزشمند این منطقه استفاده شود.

ترکیان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه، ادامه داد: تمام دستگاه‌ها باید در اجرای انتخابات همکاری کنند و با توجه به نزدیکی انتخابات، جلسات به صورت فشرده برگزار شود و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش افزود: قطار انقلاب اسلامی با شتاب در حرکت بوده و اگرچه تقدیر این است که در این مسیر تعدادی از خدمتگزاران نظام حاضر نباشند اما روح و یاد آنها همواره با ما همراه است.

ترکیان تاکید کرد: روح آیت‌الله رئیسی و حاج قاسم به کمک نظام خواهند آمد تا پرچم انقلاب اسلامی را توسط مقام معظم رهبری به دست امام عصر برسانند.

حجت‌الاسلام دکتر مهدی ربانی، امام جمعه محلات نیز در این نشست با اشاره به ضرورت وجود ولایتمداری در مردم و مسئولان، گفت: باید اخلاص و کار برای خدا در مسئولین وجود داشته باشد و خدمتگزاری به مردم را موجب افتخار خود دانسته و در این مسیر، بیش از پیش تلاش کنیم.

کد خبر 6120469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha