۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

مدیرکل اوقاف اردبیل خبر داد؛

آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل

آغاز ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل

اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ثبت نام چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل ویژه خواهران و برادران در گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ و بالای ۱۸ سال آغاز شد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ثبت نام مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از اول خرداد ماه آغاز شده است، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال (متولدین دوم خرداد ۸۵ تا اول خرداد ۹۱) و ۱۸ سال به بالا (متولدین اول خرداد ۸۵ به بعد) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌تواننند از تاریخ ۱ خرداد تا ۱۹ خرداد با مراجعه به سایت www.quraniran.ir یا my.oghaf.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: در صورتی که متقاضیان شرکت‌کننده امکان ثبت‌نام از طریق سایت را ندارند می‌توانند با مراجعه به اداره امور قرآنی استان مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه مسابقات برای رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال صرفاً در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین گروه سنی بالای ۱۸ سال می‌توانند در بخش آوایی انفرادی شامل حفظ قرآن کریم، قرائت، ترتیل، قرائت تحقیق، اذان (ویژه برادران) و دعاخوانی، بخش آوای گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، بخش معارفی عمومی شامل ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات، حشر و بخش معارفی تخصصی شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج البلاغه، معارف صحیفه سجادیه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ستوده با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۱۳ رشته برگزار می‌شود و متقاضیان برای اطلاع از محتوا و منابع آزمون‌های کتبی و شفاهی حتماً شیوه نامه اجرایی این دوره از مسابقات را با دقت مطالعه کنند، ادامه داد: زمان برگزاری مسابقات معارف ۱۱ مرداد خواهد بود، همچنین زمان مسابقات برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال ۳۱ خرداد ساعت ۱۴ و بزرگسالان ۱ تیر ماه ساعت ۹ صبح مشخص شده که برادران در سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) و خواهران در مؤسسه خیریه حضرت زهرا (س) جنب سقاخانه برای شرکت در مسابقه حضور خواهند یافت.

وی با تاکید بر ثبت نام علاقمندان شرکت در این دوره از مسابقات در روزهای اولیه گفت: شایسته است متقاضیان در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت نام در سایت اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

کد خبر 6120487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha