۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۶

مدیر عامل آبفا شیراز:

بیش از ۸۹۱ هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز قرار دارند

بیش از ۸۹۱ هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز قرار دارند

شیراز - مدیر عامل آبفا شیراز با اشاره به افزایش تعداد مشترکان شهری و روستایی آب شیراز در دولت شهید رییسی گفت: هم اکنون بیش از ۸۹۱ هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن بهروزی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت انشعابات و لوله‌گذاری آب و فاضلاب در کلان‌شهر شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم جهت ساماندهی و افزایش انشعابات و کنتورهای آب گفت: در دولت شهید خدمت آیت الله رئیسی شاهد افزایش تعداد مشترکان آب شیراز بودیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: در کلان‌شهر و روستاهای شهرستان شیراز هم اکنون بیش از ۸۹۱ هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شیراز قرار دارند.

بهمن بهروزی با اشاره به افزایش تعداد مشترکین در کلان‌شهر شیراز ابراز داشت: در ابتدای دولت سیزدهم در بخش شهری و روستایی شهرستان شیراز حدود ۸۱۲ هزار مشترک تحت پوشش این شرکت بود که با توجه به گسترش شهر ۷۹ هزار مشترک اضافه شده است.

بهروزی همچنین با تجلیل از تلاش‌های گروه جهادی شهدای آبفا شیراز در پروژه تعمیرات خط انتقال آبرسانی از سد درودزن به شیراز گفت: نصب شیر ۸۰۰ میلیمتر انشعاب گرفته شده در مخزن معالی آباد اخیراً با مشارکت فعال گروه جهادی شهدای آبفا شیراز انجام شد و جای قدردانی دارد.

کد خبر 6120535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha