در ادامه اختلافات مقامات صهیونیست؛

لیبرمن: تداوم کابینه نتانیاهو خطری برای تل‌آویو است

لیبرمن: تداوم کابینه نتانیاهو خطری برای تل‌آویو است

رئیس یکی از احزاب صهیونیست، نخست‌وزیر کنونی رژیم صهیونیستی را تهدیدی برای این رژیم دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اختلافات میان مقامات رژیم صهیونیستی در سایه ضربات سنگینی که این رژیم از مقاومت فلسطین متحمل می‌شود شدت یافته است.

آویگدور لیبرمن رئیس حزب صهیونیستی موسوم به «اسرائیل خانه ما» در رابطه با کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر کنونی این رژیم گفت: این کابینه، شکست‌خورده است و ما را به سوی پیروزی در جنگ هدایت نمی‌کند.

رئیس این حزب صهیونیستی ادامه داد: تداوم کابینه نتانیاهو خطری برای اسرائیل و آینده آن است. از اعضای کنست و لاپید رئیس جریان مخالفان می‌خواهم که اتاق عملیات مشترکی را برای سرنگونی این کابینه تشکیل بدهند.

لیبرمن افزود: کابینه نتانیاهو ناکام است، منجر به تفرقه شده و هیچکدام از اهداف جنگ را محقق نکرده است. از ساعر، گانتز و لاپید می‌خواهم که ائتلاف مشترکی را برای سرنگونی کابینه نتانیاهو تشکیل بدهند.

کمی پیش‌تر نیز «یائیر لاپید» رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی انتقادات شدیدی را از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم انجام داد.

رئیس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را مسئول بزرگترین شکست یهودیان پس از واقعه ادعایی هولوکاست دانست و و خطاب به وی گفت: چرا تویی که مسئول بزرگترین شکست تاریخ مایی همچنان نخست‌وزیر هستی؟

لاپید افزود: نخست‌وزیر در انجام وظایف خود ناکام بوده و این کابینه، غیرقانونی است. تو برای اینکه نخست‌وزیر بمانی صلاحیت نداری. تو نخست‌وزیر نیستی بلکه گروگان تندورهای کابینه‌ات چون بن گویر و اسموتریچ هستی.

کد خبر 6120698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha