۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۷

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران:

دستاوردهای شاخص دولت در استان تهران به مردم اطلاع رسانی شود

دستاوردهای شاخص دولت در استان تهران به مردم اطلاع رسانی شود

تهران- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، انعکاس خدمات دولت را وظیفه مهم روابط عمومی ها دانست و گفت: دستاوردهای شاخص دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی بعد از ظهر دوشنبه در نشست صمیمی با روابط عمومی‌های شهرستان شهریار، با تاکید بر نقش روابط عمومی‌ها در انتقال و انعکاس اخبار و خدمات دولت سیزدهم اظهار کرد: خدمات دولت سیزدهم و نگاه شهید آیت الله رئیسی باید به نحو شایسته ای تبیین و اطلاع رسانی شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران انعکاس خدمات دولت را عاملی برای امیدآفرینی در سطح جامعه دانست و گفت: یکی از ویژگی‌های ضروری روابط عمومی‌ها پویایی و انعطاف پذیری بالا می‌باشد، چرا که در لحظات مختلف امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد، لذا روابط عمومی باید پیش بینی و آمادگی لازم را در نحوه انتقال و انعکاس وقایع، طبق رویدادهای لحظه‌ای را داشته باشند.

مشاور استاندار تهران با اشاره به فرصت باقی مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: دستاوردهای شاخص و پروژه‌های نیمه تمام که به همت دولت سیزدهم محقق شده اند باید به نحو مطلوبی به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت ساماندهی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها تاکید و اضافه کرد: استاندار محترم تهران توجه ویژه ای به حوزه روابط عمومی دارند و در این خصوص دستورات لازم جهت رفع مشکلات این حوزه صادر شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

صائبی اظهار کرد: میراث ماندگار شهید جمهور، خدمت به ملت و گره گشایی از مشکلات مردم بود، لذا مدیران باید با سرلوحه قرار دادن این نگاه در خدمت رسانی به مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند.‌

کد خبر 6120822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha