۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۹

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

«شایستگی» مهمترین ویژگی کارگزاران نظام است

«شایستگی» مهمترین ویژگی کارگزاران نظام است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان «شایستگی» را مهمترین ویژگی یک کارگزار نظام اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت «شهدای جمهور» در مسجد النبی جهادیه سمنان، در حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بیان کرد: «شایستگی» مهمترین ویژگی است که یک کارگزار نظام اسلامی ایران می‌بایست در درون خود داشته باشد.

او شهادت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت را موضوع اصلی صحبت خود قرار داد و با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی که در همه حال به تفرقه افکنی می‌پردازند این طور به صحبت‌های خود ادامه داد: دشمن انسجام و یکپارچگی حاصل شده از شهادت آیت‌الله رئیسی را تحمل نمی‌کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دشمنان مطمئناً به دنبال تضعیف این ارتباط بین مردم و کارگزاران هستند خطاب به مردم گفت: امروز ملت ایران برای ریاست‌جمهوری نیازمند فردی هستند که در تراز شهید رئیسی قرار گیرد

مطیعی انتخابات را دیگر سوژه صحبت‌های امشب خود قرار داد و با اشاره به این آزمون مهم در مقابل مردم ایران اسلامی، ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی، کار جهادی و خستگی‌ناپذیری ویژگی‌های شهید رئیسی بود که نامزد مورد اعتماد مردم باید این ویژگی‌ها را دارا باشد.

او نحوه انتخاب مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری را هم موضوع بسیار مهمی دانست و از مردم خواست تا در انتخاب شایستگان تحقیق لازم را داشته باشند.

مطیعی دباره راه‌های انتخاب افراد اصلح هم صحبت کرد و با این جملات به صحبت‌های خود خاتمه داد: رجوع به افراد آگاه به مسائل و نیازهای کشور یکی از راه‌های شناخت نامزد اصلح است و همچنین کشور در انتخابات آتی هم نیازمند مشارکت حداکثری است و هم نیازمند شایسته گزینی.

کد خبر 6120825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha