۷ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۳۹

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

۳۵ عنوان برنامه هفته قوه قضاییه در آذربایجان غربی برگزار می شود

۳۵ عنوان برنامه هفته قوه قضاییه در آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از برگزاری ۳۵ عنوان برنامه همزمان با بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی عصر دوشنبه در سومین جلسه شورای قضائی استان با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید و همراهان اظهار کرد: باید هفته قوه قضائیه خدمت محور و با رویکرد ارائه خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار باشد.

وی افزود، ادارات تابعه و نهادهای مرتبط مثل کانون وکلاء و مرکز وکلاء کانون کارشناسان و مرکز کارشناسان در اجرای برنامه‌های هفته قوه قضائیه خصوصاً ارائه مشاوره‌های حقوقی در مساجد و در مناطق کم برخوردار و در داخل زندان به مددجویان نهایت همکاری را داشته باشند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهانش افزود: تمام تلاش رئیس جمهور شهید در راه خدا و برای خلق خدا جهت گره گشایی، رفع گرفتاری‌ها و نیازمندی‌های مردم بود و در راه این هدف والا هم به لقاءالله پیوست.

وی اضافه کرد، درد از دست دادن رئیس جمهور شهید و همراهانش بسیار بزرگ و جانکاه است چرا که آیت الله رئیسی انسانی با ویژگی‌های منحصر به فرد بود و علیرغم تمام ناملایمات و کم لطفی‌ها بسیار صبور، خویشتن دار بود و تنها اولویتش کار و خدمت بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: رئیسی اسوه و الگوی اخلاق حسنه بود و در شئون زندگی شخصی و کاری خود هیچ موقع از صراط عدالت و اخلاق حسنه خارج نشد و به همین جهت در قلوب مردم جای گرفت تا آن تشییع جنازه با شکوه و بی نظیر را مردم برای این شهدا برگزار نمودند و این تشییع پیکرها نشان داد مردم چه میزان قدر خادمان صادق را می‌دانند و بر همه مسئولان است که با تاسی از این شهدای جلیل القدر کارها را پیش ببرند.

وی یادآور شد: اگر جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان هست خادمی مردم است و باید مسئولان با اثربخشی بالا و به دور از روزمرگی کارها را دنبال کنند و تا حصول نتیجه مطلوب دست از تلاش برندارند.

عتباتی با اشاره به جایگاه شورای قضائی استان گفت: این شورا ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید از این ظرفیت به نحو شایسته برای ارائه خدمات مطلوب به مردم بهره برد.

وی افزود، کسانی که به دستگاه قضائی مراجعه می‌کنند مشکل دارند باید با گشاده رویی و با نگاه جلب رضایت خداوند در خدمت مراجعین بود و به گره گشایی و حل مشکلات آنها کمک کرد.

رئیس شورای قضائی استان از اعضای شورا خواست جلسات مدیریتی خود را با بدنه تقویت کنند و برای رشد و بهبود عملکردها برنامه ریزی و پیگیری مستمر داشته باشند.

در ادامه جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

کد خبر 6120832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha