۸ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۴۲

رئیس ستاد انتخابات بوشهر:

اطلس امنیتی انتخابات استان بوشهر در حال تهیه و تدوین است

اطلس امنیتی انتخابات استان بوشهر در حال تهیه و تدوین است

بوشهر- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تهیه اطلس امنیتی انتخابات ریاست جمهوری در استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات دوشنبه‌شب در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: در این جلسه تشکیل و ساز و کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بررسی شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: ستاد انتخابات استان بوشهر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در هشتم تیر ماه را دارد و سازماندهی کمیته‌ها انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: چهار مؤلفه مهم مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی که مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت هستند در انتخابات باید محقق شود و ستاد انتخابات برای این مهم در آمادگی کامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: کمیته‌های ستاد انتخابات استان تشکیل و فعالیت کمیته‌ها نیز آغاز شده و با برنامه ریزی دقیق، امیدوارم شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه در سراسر کشور باشیم.

پورات بیان کرد: آموزش مجدد افراد جدید در هیأت‌های اجرایی و فضاسازی شهری در بحث مشارکت حداکثری مد نظر هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: کمیته نارضایتی‌ها و پیگیری مسائل و مشکلات تشکیل شده و تهیه اطلس امنیتی انتخابات ریاست جمهوری در استان در حال انجام است.

کد خبر 6120868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha