۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیر عامل خبر داد؛

بسیج امکانات کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات ریاست جمهوری

بسیج امکانات کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات ریاست جمهوری

سمنان- جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیر عامل بابیان اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در امنیت و آرامش خواهد بود، گفت: امکانات کشور در برگزاری الکترونیک انتخابات بسیج شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا سرتیپ پاسدار فرجی پور پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در برهه حساس کنونی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از لحاظ مختلف حائز اهمیت است، ابراز داشت: شهادت آیت الله رئیسی ملت ایران را در بهت و ماتم فرو برد لذا برای پیشبرد برنامه‌های کشور انتخابات ریاست جمهوری مهم است.

وی ضمن ابراز تسلیت و همدردی به مردم متدین ایران از جمله استان سمنان در ادامه اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات در آرامش و امنیت همه تلاش و ظرفیت‌ها را به کار خواهیم گرفت.

جانشین قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیر عامل بابیان اینکه تمامی امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بسیج شدند، ابراز داشت: به لحاظ نیروی انسانی نیز کادر مورد نیاز تأمین شده است.

فرجی پور در ادامه تصریح کرد: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک اعلام آمادگی دارد و در صورت موافقت شورای نگهبان این امر به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیک زیرساخت‌های لازم برای پیشگیری از حملات سایبری در حوزه پدافند غیرعامل تدابیر لازم اندیشیده شده است.

کد خبر 6121247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha