۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵

رییس دادگستری رفسنجان:

مسئولان به حل مشکلات باشگاه مس رفسنجان کمک کنند

مسئولان به حل مشکلات باشگاه مس رفسنجان کمک کنند

کرمان- رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: مسئولین مس باید اهتمام لازم را جهت حل مشکلات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشند و به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رمضانی زاده پیش از ظهر سه شنبه در تمرینات تیم مس رفسنجان حضور یافت و ضمن خداقوت به بازیکنان، کادر فنی، مدیریت باشگاه و عوامل این تیم، برای نماینده شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم مس رفسنجان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد نیاز است تا مسئولان مس از این تیم حمایت‌های مالی داشته باشند.

رمضانی زاده بیان کرد: ساخت و تجهیز ورزشگاهی دارای استانداردهای لازم، با تلاش و زحمت و صرف هزینه‌های زیادی همراه بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان تاکید کرد: مسئولین مس باید اهتمام لازم را جهت حل مشکلات بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه داشته باشند و به تکالیف قانونی خود در این خصوص عمل کنند.

رمضانی زاده بیان کرد: خوشحالیم که امسال تیم مس با ورود سرمربی جدید در نیم فصل دوم، در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی گفت: قطعاً این موفقیت نتیجه کار تیمی و همکاری همه بازیکنان وکادر فنی بوده است.

این مقام قضائی با تاکید بر اینکه این تیم متعلق به همه مردم رفسنجان است، خاطرنشان کرد: با همه توان و پتانسیل شهرستان در کنار تیم خواهیم بود تا انشالله شاهد صعود این تیم در رقابت‌های جام حذفی باشیم.

کد خبر 6121271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha