۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

اعلام آمادگی دانشگاه تهران برای کمک به مجلس شورای اسلامی

اعلام آمادگی دانشگاه تهران برای کمک به مجلس شورای اسلامی

رییس دانشگاه تهران آمادگی دانشگاه تهران را برای کمک به مجلس جهت سنجش اثربخشی قوانین مجلس و ارزیابی عملکرد مجریان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در پیامی آورده است:

اراده منتخبین مردم شریف ایران در خانه ملت که بر انتخاب دو عضو محترم هیأت علمی دانشگاه تهران برای ریاست و نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت، مایه افتخار دانشگاهیان کشور بویژه دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» است.

بدینوسیله انتخاب جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف عضو محترم هیأت علمی دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران به ریاست مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر حمیدرضا حاجی بابایی عضو محترم هیأت علمی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران به نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی را به ایشان، خانواده بزرگ دانشگاه تهران و جامعه دانشگاهی ایران اسلامی تبریک عرض نموده و آرزو می‌نماید در راه حراست از این امانت در پرتو عنایات الهی، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تدابیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، موفق و سرافراز باشند.

حضور دو چهره خدوم دانشگاهی که در هر مسئولیتی حضور داشته‌اند، اعتقاد عمیق به فرهنگ جهادی را معنا نموده‌اند، فرصتی برای ایران عزیز و بویژه نهاد علم است تا بتوان با رویکردی علمی و جهادی و با اتکا به سرمایه‌های انسانی دانشگاه‌ها، در مسیر جاری و ساری ساختن بایسته‌های حکمرانی متعالی در کشور عزیزمان تلاش‌های مؤثری ساماندهی نمود. در همین فرصت، آمادگی دانشگاه تهران را به منظور همکاری با مجلس شورای اسلامی در جهت حاکم نمودن نگاه راهبردی به پژوهش‌های تقنینی، سنجش اثربخشی قوانین مجلس شورای اسلامی و ارزیابی عملکرد مجریان اعلام می‌دارد.

کد خبر 6121282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha