۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵

نقیب خبر داد؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله‌های شوش و هرندی

کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله‌های شوش و هرندی

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، از آغاز اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت خبر داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی محله‌های شوش و هرندی کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت تحت نظارت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و با همکاری مناطق ۲۲ گانه کلان‌شهر تهران آغاز شد.

سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پیرامون اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت گفت: مرحله دوم طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان، متکدیان، افراد بی سرپناه و کارتن خواب و همچنین معتادین متجاهر سطح پایتخت به مدت ۱۰ روز از ششم آغاز شده و تا ۱۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در چند روز گذشته بازدیدهای میدانی شبانه از مناطق آسیب پذیر از جمله شوش و هرندی داشتیم و شکر خدا آسیب‌های اجتماعی در این نواحی بسیار کاهش پیدا کرده و دیگر شاهد کلونی‌های معتادین متجاهر و افراد کارتن خواب در این محدوده‌ها نیستیم. با اجرای مرحله دوم این طرح نیز در صورت مشاهده افراد بی سرپناه، کارتن خواب و معتادین متجاهر اقدام به ساماندهی آنها خواهیم کرد.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی ادامه داد: برای تقویت ناوگان گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر در سطح مناطق ۲۲ گانه نیز به زودی ۵۰ خودروی ون حامی شهر در اختیار مناطق قرار خواهد گرفت و نسبت به میزان آسیب‌های اجتماعی مناطق، بین یک تا سه خودرو تحویل داده می‌شود تا ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با قدرت بیشتری ادامه یابد.

نقیب گفت: در حال حاضر نیز بیش از ۵۰ گشت حامی شهر برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در سطح پایتخت به صورت شبانه روزی تردد دارند و از شهروندان نیز درخواست داریم در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و کارتن خواب موارد را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا گشت‌های حامی شهر بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به انتقال این آسیب دیدگان اجتماعی به مراکز مربوطه اقدام لازم انجام شود.

کد خبر 6121384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی درویشی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      0 0
      سپاس از مسئولین زحمتکش شهرداری تهران