۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

لیست جراحان فک و صورت در تهران

لیست جراحان فک و صورت در تهران

در ادامه لیستی از بهترین جراحان فک و صورت در تهران را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها مراجعه کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه اکثر افراد برای برطرف کردن نقص‌های صورت خود حاضر به پرداخت هزینه‌های هنگفت هستند. با اصلاح نقص‌های صورت، فرد اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند و می‌تواند حضور پررنگ‌تری در جامعه داشته باشد. با جراحی فک و صورت می‌توان عملکرد فک، صورت، دهان و زیبایی این نواحی را اصلاح کرد. علاوه بر این در صورتی که مشکلات فک و صورت سلامت شما را به خطر می‌اندازند، بر اساس تشخیص متخصص باید هر چه سریع‌تر برای این جراحی اقدام کنید.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از روش‌ها و تجهیزات مختلفی برای این کار استفاده می‌شود و این عمل جراحی را آسان کرده‌اند. برای جراحی این نواحی باید به بهترین جراح فک و صورت در تهران مراجعه کنید تا به تشخیص و درمان مشکلات و نقص‌های صورت بپردازد. در ادامه لیستی از بهترین جراحان فک و صورت در تهران را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها مراجعه کنید.

دکتر وحید دهقان

دکتر وحید دهقان، یکی از بهترین جراح دندان عقل در تهران است. می‌توان گفت که دکتر دهقان یکی از بهترین پزشک‌ها در زمینه جراحی فک و صورت است که با دانش و مهارت بالای خود، جراحی را برای مراجعه کنندگان آسان کرده است. ایشان در زمینه پیوند استخوان و کاشت ایمپلنت نیز حرفی برای گفتن دارند و از مرغوب‌ترین ایمپلنت‌های دندانی استفاده می‌کنند. در صورتی که می‌خواهید ایمپلنت شما مثل یک دندان دائمی و تا همیشه بدون هیچ مشکلی باقی بماند، بهتر است به مطب دکتر وحید دهقان مراجعه کنید. در حال حاضر ایشان در منطقه جردن تهران مشغول خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگان عزیز هستند. از نگاه مخاطبان نیز دکتر دهقان بهترین جراح فک و صورت در تهران هستند که تاکنون جراحی‌های پیچیده و خارق‌العاده‌ای برای بیماران گوناگون از جمله افراد تصادفی انجام داده‌اند.

علاوه بر این ایشان بسیار باحوصله، خوش اخلاق و خوشرو هستند و به خواسته‌های مراجعه کنندگان اهمیت زیادی می‌دهند. همین موضوع باعث کسب درصد رضایت بالای و شهرت دکتر وحید دهقان شده است. در صورتی که می‌خواهید جراحی فک و صورت یا کاشت دندان در تهران انجام دهید، با تعیین نوبت قبلی به کلینیک ایشان مراجعه کنید. دکتر دهقان در کلینیک خود انواع مختلف خدمات دندانپزشکی و زیبایی را ارائه می‌دهد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

جراحی ایمپلنت و پیوند استخوان

جراحی ایمپلنت با بیهوشی

کاشت یک دقیقه‌ای دندان

جراحی تصادفات وارده به دهان، گونه، فک و صورت

درمان سرطان‌های دهان و صورت

درمان عفونت‌های فک و صورت

جراحی فک و زیبایی صورت

جراحی سینوس‌های فک

بازسازی فک بی دندان

درمان نقایص مادرزادی فک و صورت

دکتر مهدی صابری

اگر به دنبال یک متخصص جراحی دهان، فک و صورت در شهر تهران هستید، دکتر مهدی صابری می‌تواند گزینه مناسبی باشد. ایشان به دلیل خوش اخلاقی و مهارت بالا در کار جراحی فک و صورت به شهرت رسیده و توانسته‌اند در لیست جراح فک و صورت در تهران قرار بگیرند. دکتر صابری بیشتر در زمینه جراحی زیبایی مشغول به فعالیت هستند و با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات پزشکی رضایت همه مراجعه کنندگان را جلب کرده‌اند. از مزایای این جراح زیبایی می‌توان به مشاوره رایگان و تخصصی، نوبت دهی سریع و تیم پزشکی مجرب و حرفه‌ای اشاره کرد. علاوه بر این رعایت بهداشت برای ایشان در اولویت قرار دارد و هزینه منصفانه‌ای برای خدمات خود در نظر می‌گیرد. مطب دکتر مهدی صابری در سعادت آباد تهران قرار دارد و خدمات زیر را به بیماران ارائه می‌دهد:

کاشت ایمپلنت

جراحی فک

جراحی دهان

جراحی زیبایی صورت

جراحی انواع بینی

دکتر مجید بشکار

دکتر مجید بشکار را نیز می‌توان یکی از بهترین جراحان در زمینه فک و صورت و دهان دانست. دکتر بشکار در کار خود بسیار ماهر و زبردست هستند و همین مسئله باعث رضایت مراجعه کنندگان ایشان شده است. اگر نگاهی به نظرات بیماران این پزشک بیندازید متوجه می‌شوید که همه آن‌ها از انتخاب دکتر مجید بشکار و نتیجه جراحی خود رضایت زیادی دارند و ایشان را به دیگران نیز معرفی می‌کنند. دکتر بشکار دارای بورد تخصصی و دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی است و در سراسر کشور شناخته شده می‌باشد. مهارت و دقت بالای این پزشک باعث شده است که متقاضیان زیادی از سراسر کشور برای انجام جراحی فک و صورت به ایشان مراجعه کنند. علاوه بر این ایشان رئیس مرکز تحقیق ایمپلنت دندانی دانشکده دندانپزشکی هستند. مطب دکتر مجید بشکار در سعادت آباد قرار دارد و برای دریافت خدمات زیر می‌توانید به مطب ایشان مراجعه کنید:

ایمپلنت و پیوند استخوان

جراحی دندان نهفته و عقل

درمان عفونت‌های فک و صورت

جراحی سینوس‌های فک

دکتر فرزاد آغداشی

یکی دیگر از بهترین جراحان تهران در زمینه فک و صورت، دکتر فرزاد آغداشی است. ایشان با مهارت، دقت و سابقه زیاد خود توانسته‌اند رضایت همه مراجعه کنندگان را جلب کنند. دکتر آغداشی متخصص دهان، فک و صورت و دارای دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی هستند. شما می‌توانید به پیج اینستاگرام این پزشک مراجعه کنید و نظر بیماران او را ببینید. همه بیماران از نتیجه جراحی فک و صورت خود نهایت رضایت را دارند. مطب دکتر فرزاد آغداشی در تقاطع میرداماد و جردن، ساختمان باران قرار گرفته است که با تعیین وقت قبلی و مشاوره با پزشک می‌توانید از انجام خدمات مختلف مانند جراحی زیبایی و جراحی فک و صورت استفاده کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6121388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha