۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

بیگلری در گفت‌وگو با مهر:

استقبال از انتخاب حاجی‌بابایی و نیکزاد برای نواب ریاست مجلس

استقبال از انتخاب حاجی‌بابایی و نیکزاد برای نواب ریاست مجلس

منتخب مردم سقز و بانه در مجلس دوازدهم، از انتخاب حاجی‌بابایی و نیکزاد به عنوان نواب رییس مجلس در انتخابات امروز هیات‌رییسه استقبال می‌کند.

«محسن بیگلری» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اعضای هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس نه تنها سابقه ۴ سال ریاست مجلس شورای اسلامی را دارد، بلکه در شهرداری تهران و مناصب مختلف بوده و سابقه اجرایی خوب و درخشانی دارد و بر این اساس، اکثر منتخبان ملت به وی رأی دادند.

وی ادامه داد: همچنین هر دو نواب رئیس مجلس در سال‌های قبل وزیر بودند؛ «علی نیکزاد» در سال‌های گذشته وزیر راه و شهرسازی بود و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» هم نه تنها سابقه تصدی وزارت آموزش و پرورش را دارد، بلکه چندین سال رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی بود.

منتخب مردم سقز و بانه در مجلس دوازدهم تصریح کرد: مردم انتظار دارند که وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند؛ امروز وضعیت اقتصادی مردم خوب نیست و رئیس و نواب رئیس و به طور کلی تیم مجلس دوازدهم باید با همکاری با دولت کاری کنند که وضعیت معیشتی مردم تغییر یابد.

بیگلری اظهار کرد: رهبر انقلاب به ما توصیه کردند که در مجلس شورای اسلامی به دنبال اختلاف و تفرقه نباشیم و باید وحدت داشته باشیم تا با وحدت و همبستگی مشکلات مردم را حل کنیم؛ ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم که منویات ایشان چیزی جز خدمت به مردم و رضایت‌مندی مردم نیست؛ امیدواریم همگی در این راستا گام برداریم.

کد خبر 6121518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha