۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۲۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

همایش بزرگ «رسم خدمت» در تبریز برگزار می‌شود

همایش بزرگ «رسم خدمت» در تبریز برگزار می‌شود

تبریز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بزرگ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه رسم خدمت در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدحسین بلاغی امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه شهید تبریز، حسین امیر عبدالهیان وزیر شهید امور خارجه، مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان‌شرقی و همراهانشان، سوگواره فرهنگی و هنری "رسم خدمت" در تبریز با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی عنوان داشت: این سوگواره فردا چهارشنبه نهم خرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۶ در مقبره الشعرا به مناسبت عرض ارادت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان به ساحت شهدای خدمت برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه اذعان کرد: هم آفرینی هنری در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و گرافیک در این سوگواره صورت خواهد گرفت.

بلاغی همچنین ادامه داد: همایش بزرگ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان با عنوان: رسم خدمت" نیز فردا عصر رأس ساعت ۱۷ در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی، هنری و رسانه‌ای را یاد و خاطره شهدای خدمت و قدردانی از مجاهدت‌های ایشان در مسیر توسعه و آبادانی کشور و ادای دین و احترام به مقام شامخ و مردمی این شهدا عنوان کرد. گ

گفتنی است، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه آیت الله آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تیم پروازی عصر یکشنبه سی‌ام اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به تبریز، در منطقه ورزقان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شده و به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6121592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha