۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۴

سردار نادر ادیبی مطرح کرد؛

شهید رییسی مدلی از مدیریت جهادی را به یادگار گذاشت

شهید رییسی مدلی از مدیریت جهادی را به یادگار گذاشت

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهید رئیسی با مشی جهادی و خالصانه ای که داشتند مدلی از مدیریت را در کشور از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفدهمین جلسه شورای هماهنگی موزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت با حضور سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و جمعی از مدیران موزه‌های شهر تهران پیش از ظهر امروز سه شنبه ۸ خرداد در سالن قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار ادیبی گفت: شهید رئیسی با مشی جهادی و خالصانه ای که داشتند مدلی از مدیریت را در کشور از خود به یادگار گذاشتند که در طول تاریخ و آیندگان به نیکی از ایشان یاد خواهند کرد. امام راحل فرصتی را برای کشور، مسؤولان و مدیران ما به وجود آورد تا بتوانند پشتوانه اسلام ناب محمدی (ص) باشند.

وی افزود: امامین انقلاب اسلامی مسیر روشنی را برای هدایت امت باز کردند. ما در دوران دفاع مقدس شاهد بروز و ظهور شخصیت‌های بی نظیری بودیم که هرکدام جزو قله‌های انسانی تربیت یافته در مکتب و اندیشه‌های امام راحل بودند. شخصیت‌هایی همچون شهید باقری که در قبل از زمان ورود به عرصه دفاع مقدس یک خبرنگار بود، اما در دوران دفاع مقدس به یک فرمانده مؤثر و اثرگذار در طول جنگ تبدیل شد.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ادامه سخنان خود گفت: اگر مردم و نسل جوان با این قله‌های انسانی آشنا شوند دیگر کسی به سراغ مدل‌های پوچ و دنیایی نخواهد رفت، کما اینکه بنده در مدت تصدی و خادمی در راهیان نور این مطلب را به چشم خود دیدم و چه نامه‌هایی از سمت جوان‌ها برای ما می‌آمد که ما با حضور در اردوهای راهیان نور و شناخت قهرمانان واقعی، الگو و سیره زندگی مان را تغییر دادیم. امروز یکی از وظایف خطیر و اصلی ما شناسایی و کشف مخاطبان و استعدادهای موجود در نسل جوان و نوجوان و نشاندن آن‌ها بر سر سفره الهی شهدا است.

کد خبر 6121624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha