۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۴۱

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت:

شهید آیت الله رییسی افتخار نظام اسلامی در مجامع بین المللی بود

شهید آیت الله رییسی افتخار نظام اسلامی در مجامع بین المللی بود

قم- رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: آیت الله رییسی افتخار نظام اسلامی در مجامع بین المللی بود و سیاست را با دیانت به بهترین نحو گره زده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت که از سوی آبفای قم برگزار شد با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد گفت: آیت الله رئیسی افتخار نظام اسلامی در مجامع بین المللی بود.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهان وی برای ملت بزرگ ایران دردآور بود افزود: خداوند پاداش یک عمر اخلاص و صداقت و جهاد را به بهترین نحو به ایشان عنایت کرد.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با اشاره به ابعاد شخصیتی رئیس جمهور شهید گفت: آیت الله رئیسی انسانی متواضع و فروتن بود و در عرصه مدیریتی نیز با صلابت و دارای اقتدار بود.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت افزود: آیت الله رئیسی به حل مشکلات و مسائل مردم در میدان اعتقاد داشت و همواره در کنار مردم بود.

وی بیان کرد: رئیس جمهور شهید سیاست و دیانت را در کنار هم داشت و توانایی برقراری اتحاد در این دو عرصه الگویی موفقی برای همگان است.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم اضافه کرد: آیت الله رئیسی فقه و اجتهاد را در میدان عمل و کار اجرایی دنبال می‌کرد و در این عرصه بسیار موفق بود.

وی افزود: سیاستی که با بداخلاقی و حزب بازی و فریب گره بخورد نسبتی با دین نداشته و هیچ ارزشی ندارد.

کد خبر 6121627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha