۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶

با حضور مسئولان استانی؛

هفدهمین جشنواره بین المللی «حرکت» در مشگین شهر برگزار شد

هفدهمین جشنواره بین المللی «حرکت» در مشگین شهر برگزار شد

مشگین شهر_ هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت با ارایه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشجویان در دانشکده کشاورزی روستای نصیرآباد مشگین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار مشگین شهر بعدازظهر سه شنبه در هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت که در دانشکده کشاورزی مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: این حرکت نشان می‌دهد شهرستان مشگین شهر از قابلیت‌های ویژه ای برخوردار است ولی متاسفانه در طول ادوار گذشته از لحاظ سخت افزاری و تامین مکان مناسب در مضیقه بودیم.

وی با بیان اینکه دو ساختمان نیمه تمام دانشگاهی در مشگین شهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه ها ساختمان بلاتکلیف دانشگاه آزاد است که در واقع از بی مدیریتی و مدیریت غیرصحیح رنج می‌برد و مردم به عنوان یک مطالبه پیگیر هستند اما هیچ برنامه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی برای تعیین تکلیف این موضوع وجود ندارد.

فرماندار مشگین شهر افزود: دولت سیزدهم به ویژه شهید جمهور اعتقاد ویژه ای به دانش بنیان کردن مسیر توسعه در دانشگاه ها داشتند و ما نیز در همین مسیر برنامه های تحولی دانشگاه ها را در مشگین شهر پیگیری می کنیم.

محمدی تصریح کرد: این جشنواره نشان داد که در حوزه‌های کشاورزی شهرستان مشگین شهر می‌تواند به عنوان برند دانشگاهی و فناوری شمال غرب مطرح شود که امیدواریم مسئولان بتوانند در این مسیر گام مهمی بردارند که در این راستا دولت نیز حامی و پشتیبان چنین طرح هایی است.

در این برنامه رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز اظهار کرد: هفدهمین جشنواره بین المللی حرکت در دانشگاه محقق اردبیل شروع شده و دانشجویان در حوزه‌های مختلف انتخاب و برای اعزام به مسابقات کشوری شناسایی و معرفی می شوند.

اسماعیل چمنی بیان کرد: در سال‌های گذشته دانشگاه محقق در کل کشور توانست رتبه برتر را در کشور به دست آورد که امیدواریم با توجه به توانمندی‌هایی که دانشجویان دارند بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

جشنواره بین المللی حرکت در دانشکده کشاورزی روستای نصیرآباد مشگین شهر دایر شده و شهروندان می توانند به مدت دو روز از خرداد از این جشنواره بازدید کنند.

کد خبر 6121719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha