۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۵

شهردار ورامین خبر داد؛

آغاز فاز دوم احداث آرامستان بزرگ «بهشت معصومه» در ورامین

آغاز فاز دوم احداث آرامستان بزرگ «بهشت معصومه» در ورامین

ورامین- شهردار ورامین از آغاز فاز دوم احداث آرامستان بزرگ «بهشت معصومه» در این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از نهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ شروع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مؤمنی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از احداث آرامستان بزرگ «بهشت معصومه» ورامین خبر داد.

شهردار ورامین با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، گفت: مساحت این آرامستان ۲۶ هکتار و با بودجه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال عملیات احداث دیوار کشی در جاده آبباریکچرمشهر شروع و فاز اول این پروژه به اتمام رسیده است.

وی در خصوص این پروژه گفت: فاز دوم پروژه دیوار کشی و محصور سازی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد و در ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نیز همزمان با روز ملی شوراها مرحله دوم ساخت آن با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان برای احداث ساختمان‌ها و معابر و ایجاد قطعه‌های محل تدفین شروع شده است.

مؤمنی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در شهرداری ورامین، سعی بر آن داریم تا آرامستان بزرگ «بهشت معصومه» شهرستان ورامین در مدت زمان ۳ سال احداث در سال ۱۴۰۴ آماده بهره برداری قرار بگیرد.

شهردار ورامین عنوان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات تمام سعی و همت ما بر این است که آرامستان «بهشت معصومه» در موعد مقرر به بهره برداری رسد.

کد خبر 6121810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha