۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰

شمس‌آذر کار را سخت کرده بود؛

اوسمار:هنوز چیزی تمام نشده است/ تا جام را نگیریم خوشحالم نمی کنیم

اوسمار:هنوز چیزی تمام نشده است/ تا جام را نگیریم خوشحالم نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان شمس آذر از همان ابتدا پرس سختی را اجرا کردند و باعث شدند تا به سختی توپ را به نیمه دوم زمین برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از دیدار با شمس آذر که با برتری ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس همراه شد، اظهار داشت: ابتدا باید از مردم استان قزوین و هواداران پرسپولیس که در این دو روز از ما حمایت کردند، تشکر کنم. بازی سختی داشتیم و بازیکنان شمس آذر از داخل زمین ما را پرس می‌کردند که کار را برایمان سخت می‌کرد و نمی‌توانستیم توپ را به نیمه دوم زمین برسانیم.

او ادامه داد: روی یک اشتباه فردی به گل اول دست یافتیم و بعد از آن بازی روان تری را از خود به نمایش گذاشتیم.

اوسمار در رابطه با قضاوت موعود بنیادی فر گفت: من هیچگاه در مورد داوری صحبت نکرده‌ام و فقط در مورد مسائل فنی صحبت می‌کنم.

او در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: هنوز چیزی تمام نشده و تا زمانی که چیزی را به دست نیاوریم در رابطه با آن خوشحالی نمی‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: عملکرد ما در بازی با استقلال خوزستان و در بازی با شمس آذر خیلی فرق می‌کرد. حریف امروز ما خیلی خوب بازی و از کناره‌ها نفوذ می‌کند و خدا را شکر امروز نفرات خط دفاعی ما روز خیلی خوبی داشتند و عملکردشان عالی بود.

او در رابطه با صحبت با عیسی آل کثیر پس از دریافت گل تساوی گفت: این صحبت‌ها به نظرم خیلی می‌تواند به روند رو به رشد تیم کمک کند. من صحبتی که با آل‌کثیر کردم درباره بازی نبود و می‌خواستم ببینم چه مشکلی برای چشمش به وجود آمده است. مسعود ریگی در پستی بازی می‌کند که به آن پست مورچه‌ای می‌گویند و دلیل آن هم این است که مورچه خیلی کار می‌کند و به چشم نمی‌آید دقیقاً مانند بازیکنانی که در این پشت بازی می‌کنند و از اینکه گل زد بسیار خوشحال شدم.

او در رابطه با تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس گفت: من در دو سه کنفرانس خبری گفته بودم که برای ما مهمترین چیز تمرکز روی بازی‌هاست، چون پرسپولیس باید به لیاقتی که دارد برسد و قهرمانی از همه چیز مهم‌تر است. بعد از بازی‌ها امیدوارم که صحبت‌ها به خوبی پیش برود و یک خبر مثبت و خوبی داشته باشیم.

اوسمار در خصوص عصبانیت خود در پایان بازی گفت: داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفته بود، ولی در یک صحنه بعد از اینکه پنج دقیقه تمام شده بود بازیکنان ما در موقعیت سه به تک روی دروازه شمس آذر بودند و داور می‌توانست ضربه زده شود و بعد از آن سوت را بزند. دلیل عصبانیت من این بود.

کد خبر 6121911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha