۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۰

امام جمعه کرمانشاه:

شهید رئیسی خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد

شهید رئیسی خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شهید رئیسی، هم در زمان حیات و هم بعد از شهادت خدمات بزرگی به مردم و کشور کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین غفوری شامگاه سه شنبه در آئین بزرگداشت شهید دکتر رئیسی و همراهانش که با حضور استاندار کرمانشاه و معاونین استاندار در مسجد استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: باید در مراحل مختلف به گونه‌ای عمل کنیم که مانند شهید رئیسی و همراهانش در پایان این راه سربلند و عاقبت به خیر باشیم و این سیره و سنت شهدای گرانقدر ما است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در منزل شهید رئیسی فرمودند ایشان، هم در زمان حیات خدمات بزرگی به مردم و کشور داشت و هم بعد از شهادت خدمت بزرگی به کشور کرد و مایه آبرو شد و این یعنی عاقبت به خیری و نهایت سعادت برای یک فرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که موجب کسب این سعادت و عاقبت به خیری می‌شود؛ برخورداری از ایمان و باور قلبی است و این شهدای عزیز ما این چنین بودند.

وی برخورداری از خصوصیات والای نفسانی و اخلاقی و داشتن عمل صالح را از دیگر ویژگی‌های یک مؤمن برشمرد و گفت: آمادگی برای شهادت در هر لحظه و در هر مکان، بالاترین مرتبه ایمان و خداباوری است و شهید رئیسی و همراهانش دارای چنین صفات برجسته ای بودند.

کد خبر 6121912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha