۹ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۹

سرهنگ احسان پور خبر داد؛

ترافیک نسبتا خلوت در تهران/متخلفان هوشمند جریمه می‌شوند

 ترافیک نسبتا خلوت در تهران/متخلفان هوشمند جریمه می‌شوند

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه هوشمند متخلفان خبر داد و گفت: به واسطه تعطیلی مدارس نسبت به روزهای قبل از شروع امتحانات ترافیک شهر تهران خلوت تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه نهم خرداد ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمد علی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: همچنین بار ترافیکی در بزرگراه همت از روبروی برج میلاد تا قبل از ورودی به توانیر و بعد از گاندی، آزادراه تهران کرج - آزادگان، شهید سلیمانی - صیاد، زین‌الدین - امام علی (ع)، علامه - شقایق و بزرگراه لشگری نیز در حال شکل‌گیری و پر تراکم است.

احسان پور افزود: ترافیک در آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر روان و خلوت، آزادگان فعلاً خلوت، آبشناسان به شرق از مقطع سردار جنگل سنگین، شیخ فضل الله پل یادگار امام در مقطع شیخ فضل الله و غرب به شرق این محدوده بعد از پل محمد علی جناح تا بعد از پل ستارخان پر حجم و سنگین، بابایی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل امام علی (ع) تا صیاد شیرازی، نیروی زمینی روان و در حال حرکت و رسالت نیز از پل سید خندان سنگین است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان نیز ترافیک روان و طرح انضباط بخشی در حال اجراست و محدوده خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی افزود: به واسطه تعطیلی مدارس به نسبت روزهای قبل از شروع امتحانات ترافیک شهر تهران خلوت تر است.

سرهنگ احسان پور گفت: تیم‌های مستقر در طرح جناغی ها یا همان انضباط بخشی در محل ورودی و خروجی بزرگراه‌ها از چند روز دیگر جمع خواهند شد و این طرح به صورت هوشمند اجرا و متخلفین اعمال قانون خواهند شد. هم اکنون تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به راننده متخلف در خصوص رعایت قوانین و مقررات و رعایت حق تقدم عبور و گردش‌های غلط تذکر می‌دهند و تذکرها به حداقل خواهد رسید و متخلفین همان لحظه با نصب دوربین‌های جدید در این معابر به صورت هوشمند اعمال قانون خواهند شد.

وی گفت: حتماً در معابر نباید پلیس حضور داشته باشد تا رانندگان بخواهند قوانین و مقررات را رعایت کنند بلکه شهروندان باید در صورت اینکه در معبری پلیس نیست خود قوانین را رعایت کرده و به نظم و انضباط بخشی شهر کمک کنند.

کد خبر 6122004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha