۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹

یک مقام مسؤول عنوان کرد:

آزمون ارتقا و گواهینامه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه‌ها برگزار می شود

آزمون ارتقا و گواهینامه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه‌ها برگزار می شود

مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی هدف از برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق را استقلال و مدیریت بخشی بیش از پیش دانشگاه ها برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، نشست هماهنگی آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ با حضور دکتر محسن عباسی مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی و دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

دکتر سید وحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست از اعلام میزبانی برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه سه، چهار و پنج در دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

حسینی هدف از معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاه منتخب و حضور دانشگاه های کلان منطقه سه و چهار و پنج در شیراز برای برگزاری آزمون را مشارکت جمعی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی این مناطق و نزدیک شدن به یک سطح علمی آموزشی عنوان کرد.

وی مشارکت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی برای برگزاری این آزمون را پایه و اساسی برای استقلال دانشگاه ها برشمرد و اظهار کرد: امید است این آزمون با همکاری اساتید دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان مناطق سه، چهار و پنج، به نحو مطلوبی برگزار شود.

دکتر محسن عباسی مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت نیز در این نشست ضمن قدردانی از حضور و مشارکت فعال رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست های شورا و دبیرخانه آموزش پزشکی و اساتید و همچنین تشکر از مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس همکاری با این دبیرخانه، هدف از برگزاری آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق کشور را استقلال و مدیریت بخشی بیش از پیش دانشگاه ها و رسیدن به یک سطح علمی و آموزشی عنوان کرد.

عباسی ادامه داد: آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳ در دانشگاه ها و دانشکده های کلان منطقه سه، چهار و پنج، در رشته های مختلف به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.

دکتر حضرتی معاون اجرایی و مسؤول آزمون های شورای تخصصی وزارت بهداشت نیز در این نشست در خصوص مسایل مختلف مانند واگذاری این آزمون به دانشگاه های منتخب کلان مناطق، طراحی سوالات، همکاری ناظران و اعضای هیات ممتحنه و روند برگزاری آزمون توضیحاتی ارایه داد.

همچنین در این نشست، اساتید و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نظرات و پیشنهادهای خود را در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن این آزمون مطرح کردند.

نشست هماهنگی آزمون ارتقا و گواهینامه تخصصی ۱۴۰۳، صبح امروز هشتم خرداد ۱۴۰۳، با حضور مشاور اجرایی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور عالی رییس دانشگاه و اساتید و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه برگزار شد.

کد خبر 6122249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha