۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۴۸۰۰۰واحد مسکن طی چهار سال در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود

۴۸۰۰۰واحد مسکن طی چهار سال در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود

یاسوج- معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ هزار واحد مسکن طی چهار سال در استان ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد روستا ظهر چهارشنبه در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن و راه سازی شهرستان بویراحمد افزود: مشکل زمین نهضت ملی مسکن یاسوج با اضافه شدن ۳۵ هکتار زمین رفع شده است.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۱۷۶ خانوار در طرح اقشار ویژه زمین دریافت کردند، گفت: ۲۶ هزار و ۵۲۸ واحد در طرح نهضت ملی زمین به اقشار ویژه واگذار می‌شود.

روستا تصریح کرد: ۳۵ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان شناسایی شده و ۲۰ هکتار از این اراضی در کارگروه امور زیربنایی نهایی شده است.

وی افزود: با این اقدام ۵۰ درصد مشکل طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان رفع می‌شود و نیاز است در زمینه دفع آب‌های سطحی و فاضلاب کارهایی انجام شود که در صورت همکاری دستگاه‌ها و شبکه بانکی برخی از سایت طرح نهضت ملی تا چند ماه آینده تکمیل و به متقاضیان واگذار می‌شود.
روستا با بیان اینکه اتصال استان به بزرگراه شیراز-اصفهان از پروژه‌های اولویت‌دار است، گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح مهریان ابتدای این پروژه است و معارضات روند احداث این پروژه حیاتی را با کندی مواجه کرده است.

وی افزود: هشت میلیارد تومان اوراق به این طرح اختصاص یافته، و با اعمال ماده ۵۶ این پروژه را دنبال می‌کنیم تا با اختصاص تسهیلات بانکی پروژه جان دوباره‌ای بگیرد.

کد خبر 6122397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha