جزئیات کمین مرگبار گردان‌های قسام برای نظامیان صهیونیست در رفح

جزئیات کمین مرگبار گردان‌های قسام برای نظامیان صهیونیست در رفح

رسانه‌های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری از کمین مرگبار گردان‌های قسام برای نظامیان تیپ «ناحال» ارتش رژیم اشغالگر در رفح با دست‌کم ۱۰ کشته یا زخمی منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سما، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی جزئیات مربوط به کمین مرگبار گردان‌های قسام برای نظامیان اشغالگر را در رفح منتشر کرد.

این رسانه رسمی صهیونیستی در شرح جزئیات کمین گردان‌های قسام برای گردان ۵۰ تیپ «ناحال» در رفح گزارش داد: هنگامی که نظامیان ارتش اسرائیل واردساختمانی شدند که از آنجا هدف موشک‌های ضدر زره قرار می‌گرفتند، هدف انفجار یک بمب کار گذاشته شده در داخل ساختمان شدند. پس از فرو ریختن ساختمان سه نظامی اسرائیلی کشته و پنج نظامی زخمی شدند که که حال سه نفر آنها وخیم است.

یک تحقیق ارتش اسرائیل هم درباره این عملیات فاش کرده است که ۱۰ نظامی اسرائیلی به ساختمانی در رفح حمله کردند و پس از ورود آنها، ساختمان که از پیش بمب‌گذاری شده بود، منفجر و سه تن از آنها کشته شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم گزارش دادند: هنوز معلوم نیست این بمب چگونه منفجر شده است ولی گزارش‌هایی درباره کمین برنامه‌ریزی شده حماس در این ساختمان منتشر شده است.

بر اساس این تحقیق، نظامیان صهیونیست هیچ گزارش اطلاعاتی درباره بمب گذاری شدن ساختمان دریافت نکرده بودند و در دام این کمین مستحکم گرفتار شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن این سه نظامی اعتراف و اسامی آنها را به شرح زیر اعلام کرد:

گروهبان «امیر گلیلوف» ۲۰ ساله از شمشیت از نیروهای گردان ۵۰ تیپ ناحال.

گروهبان «اوری بار اور» ۲۱ ساله از مدرسه بن گوریون، از نیروهای گردان ۵۰ تیپ ناحال.

گروهبان «عیدل ابیل» ۲۱ ساله از ذو قرن، از نیروهای گردان ۵۰ تیپ ناحال.

ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره این کمین مرگبار در حالی است که گردان‌های قسام  اعلام کرد که روز گذشته در عملیاتی مرکب، یگانی ۱۵ نفره از نظامیان صهیونیست را در محله التنور در شرق شهر رفح در کمین خود گرفتار کرده و طی آن چهار نظامی را با بمب‌های رعدیه کشته و شماری را زخمی کرده است. 

گردان‌های قسام تأکید کرد که تک تیراندازانش دو نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و هنگام تلاش برای اسیر کردن یک نظامی دیگر، صهیونیست‌ها خودشان او را به قتل رساندند و یک فروند بالگرد ارتش اشغالگر برای انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها در محل حاضر شد.

کد خبر 6122422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کوهکمری ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      0 0
      صحیونسیما به تلافی همان کمین چادرها را بمباران کردند