۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۷

ترامپ: من بودم، مسکو را بمباران می‌کردم

ترامپ: من بودم، مسکو را بمباران می‌کردم

منابع آگاه گفته‌اند که رئیس جمهور سابق آمریکا در جمع حامیان ستاد انتخاباتی‌اش گفته است که اگر روسیه در زمان ریاست جمهوری وی به اوکراین حمله می‌کرد، مسکو را بمباران می‌کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن‌پست، به گفته حامیان مالی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، او در یکی از تازه‌ترین گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش گفته است که اگر روسیه در دوران ریاست جمهوری وی به اوکراین حمله می‌کرد، پاسخ واشنگتن، بمباران مسکو بود!

براساس گزارش‌ها، ترامپ که در چنین رویدادهایی معمولاً به مسائل سیاست خارجی می‌پردازد، در جمع حامیان مالی ستاد انتخاباتی‌اش همچنین نسخه مشابهی را برای حمله احتمالی چین به جزیره تایوان پیچیده است. گفته می‌شود ترامپ در آستانه رقابت احتمالی با جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا در انتخابات پایان سال، قصد جمع‌آوری پول و تامن مالی ستادش به هر قیمتی کرده است!

واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه نوشته است که حامیان مالی و نزدیکان ترامپ از شنیدن این جمله «غافلگیر» شدند. همچنین گفته می‌شود که ترامپ در گردهمایی‌های انتخاباتی‌اش برای جمع‌آوری کمک مالی، با وعده‌هایی همچون کاهش مالیات، چراغ سبز به پروژه‌های زیرساختی نفتی و سایر سیاست‌های دلخواه حامیان مالی‌اش، مجموعه‌ای از درخواست‌ها گستاخانه را مطرح کرده است.

ترامپ که به استفاده از ادبیات خشن و افراطی شهرت دارد، در جریان تشدید تنش بین واشنگتن و پیونگ‌یانگ بر سر برنامه هسته‌ای و موشکی کره شمالی در سال ۲۰۱۷، پیونگ‌یانگ را با «آتش و خشم» بی‌سابقه، تهدید کرد.

با این حال، او پیش‌تر در سخنرانی‌های خود مدعی شده است که در صورت پیروزی در انتخابات ماه نوامبر امسال، ظرف ۲۴ ساعت به جنگ پایان خواهد داد.

کد خبر 6122495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      4 2
      ترامپ احمق تر از بایدن بایدن کودن تر از ترامپ.
    • کرامت سلیمی US ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      1 0
      ترامپ اعلام کرده است که : من بودم، مسکو را بمباران می‌کردم همین حرف ترامپ یعنی اینکه سلاح هسته ای به عنوان عامل بازدارنده وجود خارجی ندارد و یک خالی بندیست. اگر چنین سلاحی وجود داشت ترامپ قطعا چنین حرفی نمی زد چون می دانست که روسیه هم تلافی خواهد کرد. اصلا قرار بود که سلاح هسته ای به عنوان عامل
    • ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      0 0
      از مصرف بیش از حد است
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      2 0
      خدا خر راشناخت وبه اوشاخ نداد ،
    • M ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      1 0
      پاوردوز کرده زیادی کشیده و خورده پيرخرفت بایدن که سر کوکاین زنده است این احمق هم از نرمال گذشته،
    • کرامت سلیمی US ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      1 0
      قرار بود سلاح هسته ای به عنوان عامل بازدارنده باشد و مانع از تقابل روسیه با کشورهای عضو ناتو شود اما می بینیم که این بازدارنگی وجود ندارد و قرار است به زودی روسیه با سلاح های غربی مورد حمله قرار گیردو روسیه قادر به تلافی نیست احتمالا در اینده نزدیک ، ترامپ به دروغین بودن سلاح هسته ای اعتراف میکند
    • پیام ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 0
      ترامپ میگه من بودم مسکو و پکن را بمباران میکردم. من میگم پس همون بهتر نباشی.