۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

بخش خانگی ۵۵۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق مرکزی بدهکار است

بخش خانگی ۵۵۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق مرکزی بدهکار است

اراک- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه بخش خانگی بدهکارترین مشترک این شرکت است، گفت: مطالبات شرکت توزیع برق استان مرکزی در این بخش ۵۵۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمودی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: مطالبات شرکت توزیع برق مرکزی در بخش‌های دیگر شامل
۴۱۰ میلیارد ریال در بخش صنعت، ۳۵۰ میلیارد ریال در بخش تجاری و سایر مصارف، ۳۰۰ میلیارد ریال بخش عمومی و ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی است.

وی گفت: بدهی مشترکین برق استان مرکزی تا پایان امسال جاری به یک‌هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال رسید که با گذشت بیش از ۲ ماه از سال جاری این رقم به یک‌هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به شناسایی ۱۷ هزار رمز ارز از سال ۹۸ تاکنون در این استان، گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت این رمز ارزها برآورده و ۸۵ درصد آن وصول شده است.

محمودی از رعایت الگوی مصرف برق توسط ۷۷ درصد مردم استان مرکزی در سال گذشته خبر داد و افزود: ۲۹۰ میلیارد ریال پاداش سال گذشته در بخش مشترکان برق خانگی استان پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: بخش خانگی ۵۵۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق استان مرکزی بدهکار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه میزان برق مصرفی سال گذشته ۶ هزار و ۲۰۰ میلیون کیلووات ساعت بوده است، گفت:
۸۲ درصد برق این استان در بخش مولد است و این مسئله از شاخص‌های توسعه یافتگی استان است.

وی افزود: در استان مرکزی ۸۱۵ هزار مشترک پنج هزار و ۹۲۲ میلیون کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی مصرف برق استان را شامل، ۲۱ و ۲ دهم درصد مصرف در بخش خانگی، چهار و هشت دهم درصد در بخش عمومی، ۲۱ و چهار دهم درصد در بخش کشاورزی، ۴۵ و ۲ دهم درصد در بخش صنعتی، پنج و یک دهم درصد در بخش تجاری و ۲ درصد در بخش معابر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، بر کاهش ۳۰ درصد بخش اداری در ساعت اداری و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری مصرف برق تاکید کرد.

محمودی تاکید کرد: اداراتی که بالاتر از میزان تعیین شده مصرف داشته باشند، براساس کنتورهای هوشمند با قطع اتوماتیک مواجه می‌شوند.

وی درباره بخش کشاورزی نیز گفت: کشاورزان از ۱۹ خرداد تا پایان شهریورماه، ۱۹ ساعت در تمام روزهای هفته حق برداشت از آب دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، کمترین تعرفه برق در کشور و استان را مربوط به بخش کشاورزی دانست و پیک مصرف برق استان مرکزی و کشور را ماه‌های در تیر و مرداد بیان کرد.

محمودی گفت: ۸۲ هزار و ۵۶۳ مشترک استان مرکزی بخش تجاری هستند که برای ۵۴ درصد این بخش کنتور هوشمند نصب شده است.

کد خبر 6122606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha