۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با مهر:

اتفاقات هفته آخر لیگ راجذاب می‌کند/معلوم نیست پرسپولیس قهرمان شود

اتفاقات هفته آخر لیگ راجذاب می‌کند/معلوم نیست پرسپولیس قهرمان شود

کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد گفت: اتفاقات فوتبالی می تواند هفته آخر را جذابتر کند.

علیرضا اکبرپور در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان گفت: پیکان شرایط سختی برای بقا در لیگ دارد و احتمال سقوط به دسته پایین تر را دارد بنابراین روز شنبه مقابل استقلال با تمام وجود بازی خواهند کرد تا در لیگ باقی بمانند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه استقلال هم می خواهد با برد در این دیدار همچنان امید به قهرمانی داشته باشد. آبی ها که حالا حسرت پیروز نشدن مقابل نساجی را می خورند باید منتظر بمانندتا روز شنبه که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

وی در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال و پرسپولیس کدام تیم به قهرمانی خواهد رسید گفت : با توجه به یک امتیازی که پرسپولیس بیشتر از استقلال دارد همه اعتقاد دارند این تیم مس رفسنجان را در ورزشگاه آزادی با حمایت هوادارانش شکست خواهد داد و به قهرمانی خواهد رسید اما در فوتبال همیشه اتفاقاتی رخ می دهد که کسی انتظارش را ندارد و همین موضوع باعث جذابیت بیشتر فوتبال می شود.

اکبر پور در مورد بازی بدون تماشاگر استقلال برابر پیکان در هفته پایانی لیگ گفت: این اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می دهد و در هیچ جای دنیا شاهد چنین اتفاقی نیستیم. فوتبال با تماشاگر جذاب است و بدون آنها هیچ لذتی از فوتبال نخواهید برد و امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که هواداران استقلال بتوانند به ورزشگاه آمده و تیم محبوب خود را مورد تشویق قرار دهند .

کد خبر 6122675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha