۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۳

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

پویش چله خدمت به یاد شهدای خدمت/ ۸ میلیون خدمت در چهل روز

پویش چله خدمت به یاد شهدای خدمت/ ۸ میلیون خدمت در چهل روز

یک فعال رسانه گفت: برای زنده نگه داشتن فرهنگ خدمت به مردم به نیابت از سید محرومان، هر فرد که می‌تواند خدمتی را به مردم ارائه کند، به پویش چله خدمت بپیوندد.

مصطفی رزاقی، یک فعال حوزه رسانه درباره پویش چله خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ایده پویش خدمت توسط گروه‌های جهادی و مردمی شکل گرفت، تا از این طریق یاد شهدای سانحه اخیر به خصوص رئیس جمهور که خود پرچمدار حوزه خدمت به مردم و محرومیت زدایی بودند گرامی داشته شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف رئیس جمهور شهید در عرصه‌های مختلف ادامه داد: گروهی به نیت شهید رئیسی و همراهان شأن، طرحی در نظر گرفته شده است، که چگونه گروه‌های مختلف مردمی را ترغیب به انجام کار خیر در کشور کنند.

وی ادامه داد: از فردای مراسم تشییع ایده‌های گوناگونی چون خیرات نان، آزادسازی زندانیان، سفر رایگان با تاکسی، خدمات ویزیت رایگان پزشکی به صورت مجازی با طراحی پوستر مطرح و پس از آن پویشی آغاز به کار کرد که امروز در ششمین روز فعالیت‌ها هستیم.

رزاقی گفت: مردم از همان ابتدای کار از این طرح استقبال کردند و در روز اول ۲۰ هزار نفر در این طرح شرکت کردند و ما فکر نمی‌کردیم با این حجم از استقبال رو به رو خواهیم شد.

این فعال رسانه‌ای گفت: از این جهت هدف اصلی این کمپین را ۸ میلیون خدمت در مدت چهل روز در نظر گرفتیم اما با استقبالی که صورت گرفته احتمال اینکه از این رقم بیشتر شود وجود دارد.

وی گفت: مجموعه‌های مختلف مردمی و جهادی به این پویش پیوسته‌اند و مجموعه‌های حاکمیتی و دولتی نیز به تدریج به این پویش اضافه می‌شوند.

رزاقی در خصوص برجسته سازی ویژگی‌های رئیسی از این طریق بیان کرد: از آنجایی که آیت الله رئیسی در این سال‌ها خود پرچمدار خدمت رسانی بوده‌اند لذا خدمت رسانی مردمی از فعالیت‌های کوچکی همچون راننده تاکسی که رایگان مسافران می‌برد یا لوله کشی در یکی از روستاها که چندین سال است با مشکل آب رسانی مواجه هستند در نظر گرفته شده است که هدف‌شان رساندن آب به روستا طی چهل روز است، همه این‌ها به نوبه خود خیررسانی انجام می‌دهند و از این طریق گره‌های مردم را برطرف می‌کنند.

وی درباره نشان دادن شخصیت شهید رئیسی برای انتخابات پیش رو گفت: خدماتی که شهید رئیسی در دولت انجام داده‌اند را بررسی کرده‌ایم و فعالیت‌ها و خدماتی که ایشان در دوره ریاست جمهوری انجام داده‌اند را در کانال‌های ارتباطی که با مردم داریم اطلاع رسانی می‌کنیم.

رزاقی اظهار کرد: البته ناگفته نماند که ملاک و شاخصه‌های رئیس جمهور منتخب مردم همانند آیت الله رئیسی است و مردم قطعاً فردی را انتخاب خواهند کرد که بتواند چون شهید رئیسی اثر گذار باشد و از این جنس خدمات ارائه دهد.

وی در پایان گفت: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۸ به ۱۰۰۰۲۳۳۹ به این پویش بپیوندند.

پویش چله خدمت به یاد شهدای خدمت/ ۸ میلیون خدمت در چهل روز

کد خبر 6122745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha