۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۳

گفت و گوی مهر؛

رژیم صهیونیستی خطری برای بشریت/چهره صهیونیست‌ها تطهیرناپذیر است

رژیم صهیونیستی خطری برای بشریت/چهره صهیونیست‌ها تطهیرناپذیر است

بندرعباس- رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: رژیم صهیونیستی نشان داد که خطری برای بشریت فارغ از ملیت، دین و نژاد است.

حجت الاسلام والمسلمین مفید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه رفح اظهار کرد: جنایت هولناک اخیری که توسط جنایت پیشگان صهیونیست در منطقه رفح انجام شد با حمایت کامل آمریکا بود و برای همیشه در کارنامه سیاه این دولت جنایتکار ماندگار خواهد شد و با هیچ چیزی پاک شدنی نیست.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس با این جنایت و به خاک و خون کشاندن مردم بی‌دفاع در رفح نگاه تمام مردم دنیا را متوجه مظلومیت مردم فلسطین و شیطانی بودن خود کرد و نشان داد که رژیم صهیونیستی خطری برای بشریت فارغ از ملیت، دین، نژاد و … است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تاکید کرد: رژیم صهیونیستی نشان داد که توان این را دارد که هر بار برگ تازه‌ای از جنایت‌های خود را بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در پیش‌روی همه جهانیان به نمایش بگذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سهرابی عنوان کرد: سوزاندن چادر آوارگان فلسطینی که در اردوگاه رفح پناه گرفته بودند جنایت تازه صهیونیست‌ها در جنایت‌های جنگی‌شان بود که به همه جهانیان مخابره شد و تصاویر دلخراش از پیکرهای سوخته غیرنظامیان و کودکان فلسطینی قلب همه مردم جهان و خصوصاً ملت ایران را به درد آورد و حتی صدای اعتراض کسانی را که تاکنون نسبت به جنایات اسرائیل ساکت بودند در جهان بلند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تاکید کرد: امروز شما گستاخی رسانه‌های وابسته به رژیم‌صهیونیستی برای توجیه این فاجعه غیر انسانی و هولوکاستی را در حمله به چادر غیرنظامیان و کودکان آواره فلسطینی شاهد هستید که سعی دارند آن چنان القا کنند که حمله به کمپ اسکان رفح تنها راه رژیم‌صهیونیستی برای مقابله با حماس بوده است در حالی که هر آنچه می‌گویند دروغ محض است و اسرائیل دشمن انسانیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سهرابی تصریح کرد: در این میان تلاش برخی رسانه‌ها برای تطهیر چهره رژیم اشغالگر قدس نیز غیر قابل تحمل است در حالی که جنایت انجام شده در رفح به حدی هولناک است که حتی آمریکایی‌ها نیز تلاش می‌کنند از آن اعلام برائت کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: به شهادت رساندن بیش از ۳۷ هزار فلسطینی در ۹ ماه گذشته موجب می‌شود که رژیم صهیونیستی هویت جعلی خود را از دست دهد و به هیچ عنوان نتواند آن را بازیابی کند چرا که امروز صدای بلند مظلومیت کودکان و غیرنظامیان فلسطینی توانسته است مجامع بین‌المللی را وادار به پذیرش کشور مستقل فلسطینی کند و این مسیر قطعاً ادامه خواهد داشت چرا که خون پاک هر کودک فلسطینی مسیر آزادی و نجات سرزمین بیت‌المقدس را هموارتر خواهد کرد.

کد خبر 6122955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha