۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۲

رییس شورای اسلامی شهر مشهد: 

پویش نایب الزیاره موجب گسترش فرهنگ زیارت می‌شود

پویش نایب الزیاره موجب گسترش فرهنگ زیارت می‌شود

مشهد- رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پویش «نایب الزیاره» طرحی بسیار ارزشمند و جذاب است که استمرار آن موجب رشد و توسعه فرهنگ زیارت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن موحدیان اظهار کرد: طرح «نایب الزیاره» یک کار محتوایی بسیار ارزشمند است که شهرداری مشهد آن را برگزار کرده و تاکید دارد تا اقشار مختلف مردم را به این سنت معنوی و زیبا پیوند دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به تشرف خبرنگاران مشهدی به نیابت از شهدای خبرنگار غزه گفت: زیارت به نیابت از شهدای خبرنگار غزه باعث ایجاد هم‌بستگی و وحدت بین مسلمانان و همچنین جلب توجه و افزایش حساسیت مردم نسبت به موضوع زیارت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به جنبه رسانه‌ای این پویش در سطح ملی و بین المللی تصریح کرد: ترویج این پویش به صورت کشوری و جهانی باعث جلب توجه مردم به مساله غزه می‌شود.

موحدیان در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران مشهدی با راهپیمایی و تشرف گروهی به حرم رضوی، ضمن گرامیداشت یاد خبرنگاران و منادیان عدالت که با بذل جان خود جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به جهانیان نشان دادند، این اقدام جنایتکارانه اسرائیل را نیز محکوم می‌کنند که این عمل جای تقدیر دارد.

کد خبر 6123162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha