۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷

مشاور وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

آغاز ثبت نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده

آغاز ثبت نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده

مشاور وزیر در امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان، از شروع ثبت نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده در استان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه سادات مدبر نژاد، با حضور در برنامه مثبت آموزش از شبکه آموزش، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان، اظهار داشت: نگاه آیت الله رئیسی به حوزه زنان و خانواده نگاهی اصیل بود و اصالت این نگاه در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی صحبت ایشان در سازمان ملل بحث تعهد به خانواده بود و در واقع ایشان تعهد به خانواده را به عنوان یکی از محورهای اصلی گفتمان سازی و جریان سازی در جهان مطرح کردند و حتی از رهبران دینی و رهبران جهان خواستند که جنبش جهانی تعهد به خانواده را در دستور کار مشترک قرار دهند و روایت‌های ساختگی از زوجیت و جنسیت را محکوم کردند و اینها نشان از نگاه عمیق و اصیل ایشان به حوزه خانواده دارد.

مشاور وزیر در امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان ادامه داد: از طرفی اهتمام در اجرای سند تحول بنیادین و چرخش محوریت فرد به محوریت خانواده در طراحی نظامات آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و مشارکت چند وجهی اجتماعی تربیتی خانواده به عنوان چرخشی تحول آفرین اشاره شده است که باز هم می‌توان در این چرخش‌ها نگاه به حوزه خانواده را در دولت مردمی و نگاه رئیس جمهور شهید دید.

مدبر نژاد، از شروع ثبت نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده در استان‌ها خبر داد و افزود: امسال انتخاب مدرس جدید برای آموزش خانواده خواهیم داشت و معلمان علاقمند و توانمند واجد شرایط می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

کد خبر 6123185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha