۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

سفر به تپه‌های تاریخی اسلامشهر با «تهرانگرد»

سفر به تپه‌های تاریخی اسلامشهر با «تهرانگرد»

برنامه «تهرانگرد» ۱۱ خرداد آثار تاریخی، مناطق گردشگری مذهبی و طبیعی شهرستان اسلامشهر را به مخاطبان شبکه تهران معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه تهران، برنامه «تهرانگرد» این هفته جمعه ۱۱ خرداد ساعت ۲۲ به شهرستان اسلامشهر می‌رود تا مخاطبان را با آثار تاریخی، مناطق گردشگری مذهبی و طبیعی این شهرستان آشنا کند. شهرستان اسلامشهر با آثاری تاریخی مثل تپه مافین که مربوط به هزاره ۴ و ۵ قبل از میلاد است، یکی از مناطق باقدمت تهران و البته ایران به شمار می‌رود.

تعدد آثار تاریخی مثل تپه چیچکلو و واوان در این شهرستان، آن را به یکی از مناطق مورد علاقه گردشگران و به خصوص علاقه‌مندان به تاریخ تبدیل کرده است.

علاوه بر این آثار تاریخی، مزرعه گیاهان دارویی یکی از جاذبه کشاورزی در شهرستان اسلامشهر است. مزرعه‌ای مملو از گیاهانی که هرکدامشان علاوه بر زیبایی ظاهری خواص درمانی را هم در خود جای داده‌اند.

صنعت اسلامشهر هم از نگاه دوربین «تهرانگرد» دور نمانده و در بخش دیگری از برنامه تصاویری از کارخانه بسته‌بندی مواد غذایی به نمایش درمی‌آید و بخش آخر برنامه هم به یک مجموعه تولید آکواریوم و ماهی‌های زینتی اختصاص پیدا کرده است.

برنامه «تهرانگرد» کاری از گروه شهرستان ها به تهیه کنندگی سجاد مشحون است.
کد خبر 6123212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha