۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶

مدیر ستاد کانون های مساجد گیلان خبر داد؛

برگزاری محفل «انس با قرآن کریم» در مساجد منتخب گیلان

برگزاری محفل «انس با قرآن کریم» در مساجد منتخب گیلان

رشت -مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزاری محفل «انس، تدبر و تلاوت قرآن کریم» در مساجد منتخب استان در راستای رویداد هزار مشعل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا حاجتی صبح پنجشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی هنری «هزار مشعل» به همت ستاد کانون‌های مساجد گیلان اظهار کرد: این طرح با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و قرارگاه شهید آوینی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش قرآنی این رویداد افزود: در قالب این بخش محافل قرآنی با عنوان محفل «انس، تدبر و تلاوت قرآن کریم» در مساجد منتخب استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه تاکنون هفت محفل با رویکرد مساجد روستایی میزبان این محافل بوده‌اند اذعان کرد: کانون‌هایی از انزلی، ماسال، لنگرود، حویق و رودبار مجری این محافل قرآنی بودند.

وی گفت: قاریان و حافظان برتر استانی در این محافل به تلاوت قرآن پرداخته و در بخش تدبر نیز یک آیه منتخب مورد بررسی و تفسیر قرار می‌گیرد.

گفتنی است، رویداد فرهنگی هنری «هزار مشعل» با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در رشته‌های تولید محتوای موبایلی، عکاسی با موبایل، تولید پادکست، داستان نویسی، بازیگری تئاتر، نمایشنامه نویسی، سرود، گویندگی و فن بیان، مجری گری، طراحی دیجیتال و مهارت‌های رسانه‌ای برگزار می‌شود.

کد خبر 6123240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha