۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

صباغیان:

مشکلات مردم با شعار دولت‌ها حل نمی‌شود

مشکلات مردم با شعار دولت‌ها حل نمی‌شود

داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکلات مردم با شعار دولت‌ها حل نمی‌شود، گفت: دولت‎‌ها تاکنون نتوانسته‌اند مشکلات اقتصادی را حل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: علی رغم موفقیت‌ها و دستاوردهایی که در برخی حوزه‌ها داشتیم، طبیعتاً امروز یکسری مشکلات داریم.

وی افزود: متأسفانه دولت‌هایی که آمدند نتوانستند مشکلات اقتصادی مردم و مشکلات نظارتی را حل کنند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: تقریباً همه دولت‌ها علی رغم شعارهای متفاوت در یک ایستگاه توقف کردند و آن ایستگاهی بود که شکاف طبقاتی افزایش پیدا کرد و مردم نسبت به معیشت و وضعیت اقتصادی خودشان ناراضی بودند.

وی افزود: ریشه مشکلات را در ساختار سیاسی و اداری کشور می‌بینم و تا زمانی که اصلاح نشود، تفاوتی پیدا نخواهد شد.

صباغیان تصریح کرد: ما مجموعه‌های قانونگذاری و اجرایی متفاوت داریم و هر کدام از آنان وظایفی دارند که متفاوت است و به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند که باید اصلاح شود. اعتقاد دارم باید چرخ دنده‌ها را سر جای خودش قرار دهیم. ماشین همان است، اما چرخ‌دنده‌ها سر جای خودش نیست.

صباغیان گفت: اولویت اول من اصلاح ساختار اداری و سیاسی و قرار دادن چرخ دنده‌ها در جای خودش است. برای مثال، یکی از این اقدامات مدیریت واحد شهری است. همه باید متمرکز در یک مدیر شود و شهردار را مردم انتخاب کنند. فرمانداران و استانداران باید نمایندگان سیاسی دولت باشند.

کد خبر 6123279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha