۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷

خشم نماینده آمریکا از نامه رهبر انقلاب به دانشجویان این کشور

خشم نماینده آمریکا از نامه رهبر انقلاب به دانشجویان این کشور

در ادامه واکنش‌ها به نامه مهم رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، نماینده این کشور دانشجویان آمریکایی را سرزنش کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان ماست» نماینده مجلس نمایندگان آمریکا با بازنشر پیام رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، دانشجویان آمریکایی را سرزنش کرد و خطاب به آنها نوشت: «اگر آیت‌الله شما را تحسین می‌کند، قطعاً در سمت اشتباه تاریخ هستید!»

خشم نماینده آمریکا از نامه رهبر انقلاب به دانشجویان این کشور
پیش از این مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز با بازنشر متن نامه رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «اگر آیت الله را راضی کرده‌اید، آمریکا را از دست داده‌اید»

رهبر انقلاب بامداد امروز پنج‌شنبه نامه مهمی خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا منتشر کردند که تاکنون بازتاب‌های وسیعی در رسانه‌های بین‌المللی داشته و کاربران انگلیسی‌زبان شبکه‌های اجتماعی و شخصیت‌ها و مقامات مختلف نیز به آن واکنش نشان دادند. (جزئیات بیشتر)

کد خبر 6123304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      3 0
      آمریکا افراطی ها بی منطق ها مگر آبرویی اعتباری در جهان و در کشور خود و در دنیا دارند ، .اصلا برای هیچ کسی در دنیا ملت ها مهم نیست . خودشون عقل خرد تشخیص میدن نسل کشی تصمیمات اقدامات جلادان نسبت به ملت بی دفاع درسته یا غلط .
    • حمید ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      1 0
      عصبانی باشید واز این عصبا نیت بمیرید