استمرار غافلگیری‌های مقاومت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی

استمرار غافلگیری‌های مقاومت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی

مقاومت فلسطین در عملیات امروز خود کمین‌ها و غافلگیری‌های متنوعی در محورهای مبارزاتی به ویژه در رفح داشته است که منجر به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست شده است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی فلسطین با گذشت ۲۳۷ روز از عملیات طوفان الاقصی همچنان به مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی در غزه ادامه داده و عملیات و کمین‌های متعددی را به ویژه در رفح در جنوبی‌ترین منطقه این باریکه انجام داده است.

در همین راستا گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس از هدف قرار دادن سه نظامی صهیونیست با خمپاره‌های ضد نفر به صورت مستقیم در شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر داد.

نیروهای قسام همچنین موفق شدند نظامیان پیاده رژیم صهیونیستی متشکل از ۵ نظامی را با مین ضد نفر قفّاز هدف قرار داده و تلفاتی را در میان آنها بر جای گذاشته اند.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کردند که عناصر این گردان تجمع نظامیان و خودروهای زرهی اشغالگران در اطراف منطقه العبد جبر در اردوگاه یبنا واقع در جنوب شهر رفع را هدف قرار داده‌اند. این گردان‌ها همچنین از حمله به دو خودروی نظامی رژیم صهیونیستی با خمپاره‌های تاندوم و آر پی جی در شرق رفح خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه اعلام کرد ۳ نفر از نیروهای خود را در غزه از دست داده است که یک نفر از آنها در درگیری‌های شمال غزه به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر نیز در عملیات زیرگیری با خودرو در شامگاه روز گذشته در ایست و بازرسی عورتا در جنوب شرق نابلس کشته شده‌اند.

استمرار غافلگیری‌های مقاومت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی

ارتش رژیم اشغالگر همچنین از مجروحیت شدید ۳ سرباز دیگر خود در درگیری های سنگین با نیروهای مقاومت در نوار غزه خبر داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ارتش مجوز اعلام خبر کشته شدن ۳ سرباز را صادر کرده که دو نفر از آنها در عملیات نابلس و یک نفر دیگر در نوار غزه کشته شده‌اند.

کد خبر 6123578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha