۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۴۱

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تشییع شهید جمهور نمایانگر علاقه مردم به خادمان حکمرانی دینی بود

تشییع شهید جمهور نمایانگر علاقه مردم به خادمان حکمرانی دینی بود

اراک- قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشییع میلیونی شهدای خدمت نمایانگر علاقه مردم به خادمان و کارگزارن حکمرانی دینی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هاشمی شامگاه پنجشنبه در آئین بزرگداشت شهدای خدمت همزمان با سالگرد ارتحال امام راحل در مصلی بیت‌المقدس اراک، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در کمتر از ۵ سال دو شهادت و داغ سنگین شهادت سید مقاومت سردار سلیمانی و شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تجربه کرد.

وی افزود: حضور و تشییع میلیونی مردم در حادثه تلخ شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در واقع نمایانگر علاقه و محبت مردم نسبت به خادمان و کارگزاران حکمرانی دینی بود.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی علاوه بر دارا بودن روحیات انقلابی‌گری، مردمی بودن و تواضع یک صفت مشترک مبتنی بر عقلانیت انقلابی داشت.

هاشمی تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی قامت بلند سیاسی داشت و در کابینه ایشان بسیاری از نام آوران و سلایق سیاسی با عشق خدمت کردند که در تمام دولت‌ها بی سابقه بود.

هاشمی ضمن تقدیر از ابراز علاقه کارگران واحدهای تولیدی استان مرکزی به ویژه آذرآب و هپکو نسبت به آیت الله رئیسی بیان کرد: نسبتی که شهید آیت الله رئیسی با ولی‌فقیه برقرار کرده بود نسبت پدر و فرزندی بود.

وی تاکید کرد: شهید جمهور خود را سرباز رهبر معظم انقلاب می‌دانست و باید اذعان کرد ایشان سرلشکر و مدیر اداره اجتماعی کشور بود و این مهم مسیری را برای دستیابی و تشکیل تمدن اسلامی هموارتر کرده بود.

کد خبر 6123645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha