۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۸

در لیگ دسته اول اتفاق افتاد؛

فرصت ‌سوزی بزرگ داماش در رشت

فرصت ‌سوزی بزرگ داماش در رشت

رشت- دیدار ۲ تیم فوتبال داماش گیلان و نفت و گاز گچساران از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول جام آزادگان در رشت با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نفت و گاز گچساران از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ آزادگان فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با قضاوت سعید رحیمی‌مقدم در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت در مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

داماش گیلان در این دیدار با ترکیب سعید ابراهیم‌پور، سعید دلاور، آرمان لطف خدا، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، رضا پورمهدی، محمد رستمی، سعید طالبی، محمدسجاد قلی‌بیگی، حسین ابراهیمی و سپهر سیمان‌پور و هدایت علی نظر محمدی به میدان رفت.

ترکیب تیم نفت و گاز گچساران را نیز وحید اصغرزاده، امین رضایی، رضا خانی، علی نبی‌زاده، امیرمحمد منصف، میلاد باقری، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، محمدحسین باباگلی، ساسان جعفری و رشید کارگری زاده با هدایت پیروز قربانی تشکیل داده بودند.

این بازی با حضور بی‌نظیر و ۱۰ هزارنفری هواداران رشتی آغاز شد که با همین تشویق پرشور تماشاگران، داماش موفق شد با تک گل حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی در نیمه اول با پیروزی به رختکن برود.

اما این پایان کار نبود و تیم نفت و گاز گچساران در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که امیرمحمد منصف با گل کردن پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

داماش در ادامه و در وقت‌های اضافی این شانس را داشت که از روی نقطه پنالتی بازی را با پیروزی به پایان برساند اما ضربه عماد میر جوان با فاصله از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت تا ورزشگاه در سکوت فرو رود.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با هدایت پیروز قربانی در این دیدار حاضر شده بود، در وقت‌های اضافه با اخراج دو بازیکن خود، ۹ نفره تا پایان بازی با چنگ و دندان از اندوخته خود محافظت کرد.

داماش گیلان با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دریا بابل در رتبه شانزدهم جدول لیگ دسته اول ماند و نفت و گاز گچساران نیز با ۴۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

کد خبر 6123675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha