۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲

امروز؛

سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند

سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند

دامغان- فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند، گفت: اموال مسروقه این سارقان شش و نیم میلیارد ریال ارزش گذاری شده است.

سرهنگ غلامحسین عرب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سارقان سیم و کابل و احشام در دامغان دستگیر شدند، تاکید کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی از بروز سرقت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران فراجای شهرستان دامغان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد که سه سارق و دو مال خر اقدام به پنج فقره سرقت احشام در روستاهای دامغان کرده‌اند، افزود: مأموران انتظامی شهرستان دامغان در دو عملیات غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دامغان ارزش اموال مسروقه کشف شده از این افراد را شش و نیم میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز کرد: این سارق‌ها همچنین به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل مخابرات و دیگر لوازم نیز اعتراف کردند.

عرب با بیان اینکه این افراد برای رسیدگی به پرونده خود به دستگاه قضائی ارجاع شدند، گفت: از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به ۱۱۰ اطلاع رسانی کرده تا مأموران انتظامی در این زمینه اقدام کنند.

کد خبر 6123679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha