افزایش شمار شهدا و مجروحان حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن

افزایش شمار شهدا و مجروحان حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن

منابع یمنی از افزایش شمار شهدا و مجروحان حملات آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، منابع یمنی از افزایش شمار شهدا و مجروحان حملات آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.

المسیره گزارش داد: خبرنگار ما در الحدیده یمن اعلام کرد که شمار شهدا حملات آمریکا و انگلیس به ساختمان رادیو در الحدیده و بندر الصلیف به ۱۴ شهید و بیش از ۳۰ زخمی افزایش پیدا کرد.

از سوی دیگر منابع بیمارستانی در الحدیده اعلام کردند: بر اثر حملات آمریکا و انگلیس به استان الحدیده که بامداد امروز جمعه انجام شد، ۱۶ نفر شهید و ۳۵ نفر دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که پیش از این اعلام شده بود که حمله ساعاتی قبل ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به غرب یمن ۲ شهید و ۱۰ زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار المسیره در الحدیده با اشاره به چهار حمله آمریکا و انگلیس به منطقه الحوک اعلام کرد که بر اثر حمله ساعاتی پیش به ساختمان رادیو در منطقه الحوک در استان الحدیده در غرب یمن دو نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

جنگنده های آمریکایی و انگلیسی همچنین ساختمانی را در بندر الصلیف یمن هدف قرار دادند. شبکه ارتباطاتی در منطقه الاعبوس در منطقه حیفان نیز هدف قرار گرفته است. همچنین جنگنده های آمریکایی و انگلیسی ۶ حمله به صنعا پایتخت یمن انجام دادند. حومه فرودگاه صنعا و نیز منطقه سنحان در استان صنعا یمن بمباران شده است. خبرنگار المسیره در صنعا از بمباران منطقه النهدین در صنعا خبر داد.

کد خبر 6123784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      بنام خدا وسلام برهمه مسلمین جهان امروز روز جهاد اسلام در برابرکفاراست پس باید بیاری مردم مسلمان وشجاع ومبارز یمن بشتابید که وعده نصرت الهی نزدیک است موفق باشید