خروج اشغالگران از جبالیا/ اذعان به هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست

خروج اشغالگران از جبالیا/ اذعان به هلاکت ۱۰ نظامی صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که لشکر ۹۸، عملیات حدود سه هفته‌ای خود را در شرق جبالیا به اتمام رسانده و الجزیره در گزارشی اعلام کرد که صهیونیست‌ها از شمال غزه عقب‌نشینی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآواسرائیل، براساس ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، لشکر ۹۸ این رژیم، عملیات حدود سه‌هفته‌ای خود را در شرق جبالیا واقع در شمال غزه به اتمام رسانده است.

به گفته افسران رژیم صهیونیستی نبرد در جبالیا یکی از شدیدترین درگیری‌ها بوده و آنها شدیداً زیر آتش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بوده‌اند. به گفته آنها حدود ۱۲۰ پرتابه ضد تانک به سمت نیروهای ارتش اسرائیل پرتاب شد و ده‌ها حادثه با بمب‌های کنار جاده‌ای، شلیک تک‌تیراندازها و پهپادهای حامل بمب رخ داد.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از مناطق اردوگاه جبالیا، بیت لاهیا، بیت حانون و تمام نواحی شمالی نوار غزه که حدود ۲۰ روز در تلاش برای تصرف آن بودند، عقب‌نشینی کرده است.

خبرنگار الجزیره گفته است که نیروهای امدادی بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها در حال خارج کردن پیکر شهدا از مناطق شمالی به ویژه جبالیا هستند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در عملیات نظامی ۲۰ روزه لشکر ۹۸ در جبالیا در شمال نوار غزه، ۱۰ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

کد خبر 6123857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      1 0
      خداوند یاورتان باد دلیرمردان حماس که برای آزادی کشورتان چه خون دلها خوردید ،بدانید ماملت ایران همیشه پشت شما مظلومان بودیم ویرایش آزادی شما دعا میکردیم پیروزی شما پیروزی ماست ،غم شما غم ماست،مامسلمانان باهم هم‌خون هستیم ،مرگ بر نتانیابووی سگونیست که خون کودکان و زنان راریخت