۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

امام‌ جمعه اردستان:

با شهادت شهید رئیسی کار رئیس جمهور بعدی سخت است

با شهادت شهید رئیسی کار رئیس جمهور بعدی سخت است

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: نشستن بر روی صندلی رئیس جمهور شهید رئیسی کار سختی است چرا که او روی صندلی نشین نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه اردستان، اظهار داشت: سبک زندگی دینی مشخص می‌کند با گروه‌های مختلف مردم چگونه ارتباط و تعامل صورت گیرد، جوانی فصل زیبای زندگی انسان است که خصوصیات کودکی و پیری را ندارد بلکه فصل شادی و نشاط است.

وی افزود: توجه بیشتر به جوانان مهم است، با جوان باید مشورت شود کارهای مهم را می‌توان به جوانان سپرد، برای جوانان باید وسیله فراهم شود، جوانی مهم است و دشمن در کمین فریب دادن جوانان است تا آنان را از دین و زندگی منحرف کرده و ابزار دستی برای دشمن باشند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: روز دحوالارض را در پیش داریم روز پیدا شدن اولین نقطه خشکی به عنوان سکونت در زمین است که از آنجا خشکی به همه زمین گسترش می‌یابد.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: امام راحل در برابر حکومت پهلوی قیام کرده و با سخنان خود آگاهی در ملت به‌وجود آورد و همین موضوع زمینه‌ای برای دستگیری ایشان شد که در ۱۵ خرداد ۴۲ که خبر دستگیری پخش و ایران سراسر خروش شد و مردم به خیابان‌ها آمدند در سال ۴۳ تبعید امام به ترکیه و نجف صورت گرفت.

وی تصریح کرد: زمینه بیداری در مردم رفته رفته صورت گرفت و مرگ مشکوک حاج آقا مصطفی باعث شور گرفتن بیشتر جریان‌های انقلابی شد که سپس در نهایت پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن صورت گرفت.

امام جمعه اردستان ادامه داد: رحلت امام در سال ۶۸ بعد از ده سال زعامت رهبری، ملت را در سوگ خود فرو برد و تشییع باشکوه توسط مردم برای امام راحل صورت گرفت.

دهشیری اضافه کرد: با رحلت امام، دشمنان به دنبال تمام کردن کار نظام بودند که در این راستا خبرگان رهبری جانشینی از جنس امام را انتخاب کردند و آیت الله خامنه‌ای ۳۵ سال است که رهبری می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل مجلس دوازدهم، یادآور شد: سوگند نمایندگان برای آنان تکلیف می‌آورد باید بر مبنا و محتوای آن همچون حفظ نظام و خدمت به مردم ملتزم باشند که توجه به آن مهم است‌.

امام جمعه اردستان گفت: بسیاری از منتخبان ملت در هنگام انتخابات، وعده‌های و برنامه‌های خود را مطرح می‌کند اینها باید طرح‌ها و پیشنهادها را طبق وعده عملی کرده و به مناطق خود آبادانی و سرسبزی ببخشند.

دهشیری خاطرنشان کرد: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است، از این فرصت‌ها باید استفاده شود، منطقی فکر کنند و به منطقه خود خدمت کرده و مصلحت نظام را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: نشستن بر روی صندلی رئیس جمهور شهید رئیسی کار سختی است چرا که او روی صندلی نشین نبود در میدان و میان اقشار مختلف حضور داشت و امید می‌رود مجلس و دولت جدید وحدت رویه خوبی برای خدمت به مردم پیش گیرند.

دهشیری یادآور شد: خشم خود را از جنایت روزافزون صهیونیست‌ها اعلام می‌داریم که اینان از حیوان‌ها نیز بدتر هستند که زنده زنده مردم را می‌سوزانند.

کد خبر 6124003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha