نعیم قاسم:

هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی برای آمریکا و غرب سنگین خواهد بود

هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی برای آمریکا و غرب سنگین خواهد بود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن قدردانی از ایران و محور مقاومت برای پشتیبانی از ملت فلسطین تأکید کرد که آمریکا و غرب بدانند که تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی برای آنها سنگین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مقاومت در موقعیت پیشرفته‌ای قرار دارد و ما منتظر پایان طوفان کنونی علیه اسرائیل نخواهیم بود و مقاومت هم‌اکنون هم به نتایج قابل توجهی علیه دشمن دست یافته است.

شیخ نعیم قاسم که در سی‌وسومین کنفرانس ملی عربی در بیروت سخنرانی ‌می کرد، در ادامه افزود: توهم موجودیت قابل دوام اسرائیل سقوط کرده است و آمریکا و غرب باید بدانند که تاوان حمایت از رژیم صهیونیستی برای آنها سنگین خواهد بود و نبرد طوفان الاقصی افول ارزش‌های آمریکایی و غربی را آشکار کرد.

شیخ قاسم ادامه داد: حمایت حزب الله از غزه و فلسطین، حمایت از آزادی و از مردم قهرمان فلسطین است که شایسته پیروزی هستند و ما افتخار پشتیبانی از آنها را داریم. حمایت ما از غزه، باعث شده تا دشمن صهیونیستی دیگر فلسطین و مردم مظلوم آن را بی‌دفاع تصور نکند و این حمایت تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: اگر فلسطین آزاد شود، منطقه و جهان از دست استکبار آزاد خواهند شد و کل بشریت هم آزاد خواهد شد. اما فلسطین با مذاکره آزاد نمی شود بلکه با مقاومت، سلاح، جهاد و گروه‌های مقاومت آزاد خواهد شد.

وی در پایان ملت فلسطین را «گل سرسبد در مردمان جهان» توصیف کرد و گفت: از همه جنبش‌های مقاومت و ایران که از ابتدای تأسیس جمهوری اسلامی فلسطین را مسأله اصلی خود قرار داده است، بسیار سپاسگزارم.

کد خبر 6124015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha