۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۲

امام جمعه موقت شهرستان کاشمر:

دانشگاه‌های جهان جبهه مقاومت جدیدی راه اندازی کرده اند

دانشگاه‌های جهان جبهه مقاومت جدیدی راه اندازی کرده اند

کاشمر- امام جمعه موقت شهرستان کاشمر گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های جهان جبهه مقاومت جدیدی راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احدی ظهر جمعه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز اظهار کرد: فلسطین به مساله اول جهان تبدیل شده است و جنایت‌های این دولت منفور صهیونیست به گونه‌ای شده است که تمام جهانیان از این جنایت آنها انزجار دارند.

امام جمعه موقت شهرستان کاشمر افزود: جنایت‌های این مستکبر به گونه‌ای شده است که به انسان‌های داخل چادر هم رحم نکرده است و حتی کودک، زن، مرد، روز و شب برایش اهمیت ندارد.

وی عنوان کرد: رفتارهای این منفور به گونه‌ای شده است که موج اعتراضی جهانی بر علیه او شروع شود و حتی دیوان کیفری که از خود این افراد تشکیل می‌شود آنها را در این اقدامات محکوم کرده و به زودی به پشت میز محاکمه کشیده خواهند شد.

احدی با اشاره به اینکه امیدواریم برخورد دیوان کیفری در حد فقط حرف نباشد گفت: در تاریخ سابقه ندارد عالی‌ترین مقام یک دولت به پشت میز محاکمه کشیده شود و ان شاالله این اقدام برای نخست وزیر و وزیر جنگ دولت جعلی اسرائیل رخ خواهد داد.

امام جمعه موقت کاشمر گفت: نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان و اساتید مراکز علمی کشورهای جهان که موج اعتراض به اقدامات دولت منفور اسرائیل را شروع کرده‌اند بیان گر این است که جبهه مقاومت فقط در فلسطین، لبنان، سوریه و یمن نیست بلکه جبهه مقاومت جدید در جهان راه اندازی شده است.

وی عنوان کرد: به زودی در کشورمان انتخابات دیگری برگزار خواهد شد که با حضور حداکثری و وحدت آفرین راه شهدای خدمت را ادامه خواهیم داد.

احدی عنوان کرد: فعالیت مجلس شورای اسلامی جدید شروع شده است برای این عزیزان مقام معظم رهبری ۱۲ نکته را مطرح کرده‌اند که مهم‌ترین بخش بیانات ایشان توجه به وفاق ملی بود.

کد خبر 6124037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha