۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱

ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است

ترامپ: آمریکا کشوری فاسد و فاشیستی است

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا، با انتقاد از دادگاه و قاضی پرونده اتهامی خود، آمریکا را کشوری فاشیستی و فاسد و بایدن را یک رئیس‌جمهور فاشیست توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پس از اینکه دادگاه منهتن او را به دستکاری اسناد تجاری به منظور نفوذ در انتخابات ۲۰۱۶ در پرونده پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن مجرم اعلام کرد، گفت: ما یک قاضی جنجالی داریم و محاکمه من عادلانه نبود. روند دادگاهی من فاسد بود و ما خواستار تغییر قاضی جنجالی در نیویورک شدیم.

ترامپ در ادامه با تکرار اینکه بایدن احمق‌ترین، بی‌کفایت‌ترین و بدترین رئیس‌جمور تاریخ آمریکاست، افزود: هیچ نامزد سیاسی در معرض آنچه من قرار گرفتم، قرار نگرفته است و ما یک رئیس جمهور فاشیست داریم. من سوابق تجاری را جعل نکردم و اتهامات علیه من دروغ است.  این یک محاکمه فاسد است و در زمانی برگزار می شود که من در نظرسنجی ها از بایدن جلوتر هستم.

وی تصریح کرد: ما در یک کشور فاشیستی زندگی می کنیم. کسانی هستند که پس از نامزدی من برای ریاست جمهوری تصمیم گرفتند این پرونده را علیه من احیا کنند. این یک توطئه است و من علیه این حکم فرجام‌خواهی خواهم کرد. ما با یک دولت فاسد در کشوری فاسد روبرو هستیم.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با اینکه از حمایت گسترده حزب جمهوری‌خواه برخوردار است، گفت: ما به این مبارزه ادامه خواهیم داد تا دوباره عظمت را به امریکا بازگردانیم. دولت بایدن برخلاف منافع آمریکا کار می کند و افرادی هستند که به کشور ما می آیند و سوابق تروریسم و ​​جنایت دارند.

دونالد ترامپ در پایان گفت: پنج نوامبر روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مهمترین روز در تاریخ ایالات متحده است.

کد خبر 6124240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      1 0
      ترامپ از فهم و کمالات غافل است و لیاقت رئیس جمهور شدن را ندارد
    • ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
      0 0
      چقدر ترامپ در شرایط بحرانی، آبروی امریکا را خوب می برد. الان که اعتراف می کند که امریکا یک کشور فاسد و فاشیست است. در زمان انتخابات قبلی هم اعتراف کرد که داعش، القاعده.... همه ساخته امریکا، اوباما و خانم کلینتون هستند.