۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۳۰

لغو مشارکت «اسرائیل» در نمایشگاه دفاعی و امنیتی فرانسه

لغو مشارکت «اسرائیل» در نمایشگاه دفاعی و امنیتی فرانسه

شرکت برگزار کننده نمایشگاه دفاعی و امنیتی «یوروساتوری» فرانسه از لغو مشارکت شرکت‌های اسرائیلی در این نمایشگاه بنا به تصمیم مقامات فرانسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شرکت برگزارکننده نمایشگاه بین المللی دفاع زمینی و امنیت «یوروساتوری» Eurosatory روز جمعه از لغو مشارکت شرکت‌های صنایع نظامی اسرائیل با تصمیم مقامات فرانسوی در نمایشگاهی که قرار بود 17 ژوئن در نزدیکی پاریس برگزار شود، خبر داد.

شرکت Cog Events، شرکت برگزارکننده این نمایشگاه، بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرد: با تصمیم مقامات دولتی فرانسه، هیچ غرفه نمایشگاهی برای بخش صنایع نظامی اسرائیل در Eurosatory 2024 وجود نخواهد داشت.

«بنی گانتز» وزیر کابینه جنگ اسرائیل در واکنش به این خبر گفت: من با نخست وزیر فرانسه درباره تصمیم این کشور برای جلوگیری از شرکت هیئت اسرائیلی در نمایشگاه امنیتی پاریس تلفنی صحبت کردم.

گانتز افزود: من در گفتگو با نخست وزیر فرانسه تاکید کردم که این تصمیم پاریس به منزله پاداش دادن به تروریسم است و از او خواستم در این تصمیم تجدید نظر کند.

کد خبر 6124248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      0 0
      اسرائیل خیلی برای تولید سلاح سرمایه گذاری در برخی کشورهای اروپایی کرده و بیشتر سرمایه گذاران آنها هم اسرائیلی هستند . می تونه هدف طعمه خوبی در این کشورها باشند برای فشار به اقتصاد این رژیم نسل کش
    • مهر IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      0 0
      دولت فرانسه خود بزرگترین جنایتکر جنگی میباشد کشورفرانسه به یک گداخانه بزرگ تبدیل شده با یک برج مسخره ایفل اهن پاره .